ZF 24

Afaceri de 8 mil. lei în al treilea trimestru al anului pentru magazinul online Neakaisa.ro. Plus 12% faţă de T3 2022

Afaceri de 8 mil. lei în al treilea trimestru al anului...

Autor: Ioana Niţă

01.11.2023, 17:53 126

Magazinul online Neakaisa.ro, specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie şi produse pentru amenajarea casei, a înregistrat în al treilea trimestru al acestui an vânzăride 8 milioane de lei (circa 1,6 mil. euro), mai mari cu 12% faţă de aceeaşi perioadă din 2022, creşterea businessului fiind impulsionată de deschiderea showroom-ului la finalul lunii mai. Showroom-ul, situat într-o vilă monument istoric de pe Strada Atelierului, numărul 20, sectorul 1 din Bucureşti, a generat un plus de 10% al vânzărilor totale.

"E-commerce-ul a înregistrat o creştere în trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022. Totuşi, ceea ce a avut un impact major asupra creşterii vânzărilor noastre a fost sinergia dintre prezenţa fizică a brandului prin showroom şi cea din online, mai exact experienţa omnichannel pe care am oferit-o clienţilor noştri în ultimele luni. Privind către anul viitor, dar şi în perspectivă, pe termen de 3-5 ani, avem încredere că showroom-ul va continua să joace un rol esenţial în strategia Neakaisa.ro. Ne propunem să menţinem şi chiar să mărim procentul de 10% generat de acesta în cifra de afaceri. Avem o perspectivă solidă de creştere în viitor şi suntem hotărâţi să oferim o experienţă de cumpărare excelentă", a declarat Laura Sardescu, cofondator Neakaisa.ro. Anul trecut, businessul Neakaisa.ro s-a situat la 5,7 milioane de euro, iar pentru 2023 ţinta este de a ajunge la 7,4 milioane euro.

Showroom-ul, inaugurat pe 19 mai în urma unei investiţii de peste 70.000 de euro, reprezintă o componentă esenţială a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce îşi propune să funcţioneze într-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile şi preferinţele tuturor clienţilor.

De la deschidere până în prezent, spaţiul fizic inaugurat de Neakaisa.ro a înregistrat o creştere constantă a traficului, ajungând la o medie de 5-7 vizitatori pe zi, iar rata de conversie a vizitelor din showroom în achiziţii din magazinul online s-a îmbunătăţit constant, depăşind procentul de 50%.

Totodată, reprezentanţii Neakaisa.ro au remarcat în rândul vizitatorilor din showroom o preferinţă mai ridicată pentru produse medium-high.

Showroomâul Neakaisa.ro are o suprafaţă totală de 250 de metri pătraţi, fiind dispus pe două etaje. Acesta este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiţi, fiind conceput ca un loc pentru inspiraţie, fără vânzare on site, unde sunt expuse mai multe tipuri de amenajări ale băii şi o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje până la obiecte de design. În plus, în cadrul showroom-ului se oferă consultanţă şi discount-uri pe praguri valorice.

Black Friday

Neakaisa.ro va include anul acesta în evenimentul de shopping Black Friday, şi partea offline – showroom-ul, completându-şi, în acest fel, ofertele din online. Astfel, locaţia de pe Strada Atelierului nr 20, sectorul 1 din Bucureşti, va fi deschisă cu program prelungit pentru clienţi pe tot parcursul campaniei 10-12 noiembrie, inclusiv pe 10 noiembrie, când se va da startul reducerilor de preţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO