ZF 24

Adevarul: Telefonul mobil fiabil, o sintagma de mult uitata

16.10.2007, 10:02 27

Ca multe alte ramuri, si telecomunicatiile mobile au fost "lovite" de globalizare, singurul tel al producatorilor fiind reducerea costurilor.
Cand se strica celularul, se pare ca nu prea mai ai ce face. S-a stricat, si, gata, trebuie sa-ti achizitionezi altul. Totusi, nu asta ar trebui sa facem noi, cumparatorii, ci sa clarificam motivele pentru care un telefon mobil, chiar si nou cumparat, se strica, aparent, fara vreo interventie din partea utilizatorului.

Specialistii spun ca exista doua tipuri de defecte: critice si noncritice. Prin critice se inteleg tot felul de pagube, partiale sau totale, ce duc la o stare in care aparatul nu mai functioneaza. Un exemplu in acest sens ar fi display-ul care nu se mai aprinde, insa poti primi sau initia apeluri.

Non-critice sunt situatiile in care, de exemplu, vopseaua de pe aparat se sterge ori decojeste, insa functiile telefonului nu sunt afectate. In majoritatea cazurilor de acest fel, utilizatorul nu se mai deranjeaza sa sune la service pentru a anunta acest neajuns, pe care multi nu il considera un defect. Oricum, in multe cazuri, producatorii nu ofera garantie pentru astfel de stricaciuni, asa ca, de multe ori cumparatorii considera ca nu au utilizat cum trebuie dispozitivul. Adevarul

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO