ZF 24

Adevarul: Cum lupta marcile de bere pentru a cuceri mintea si buzunarele consumatorilor

10.06.2008, 09:28 27

Piata berii din Romania poate fi comparata cu un camp de razboi care nu cunoaste armistitiu. Fiecare brand este pozitionat dupa "manualul de marketing", arata Adevarul.

In "teatrul de operatiuni" din razboiul berii sunt angrenati patru producatori multinationali ? InBev Romania, Heineken Romania, Ursus Breweries si United Romanian Breweries Bereprod (URBB) ? si unul autohton, European Food.

Recent, compania Romaqua Group, producatorul apei minerale Borsec, a intrat in aceasta piata cu brandul Albacher. Trupele celor sase "razboinici" numara peste 25 de marci de bere, care concureaza pe patru mari paliere (in functie de calitate, pret si targetul vizat). Este cea mai dinamica si concurentiala piata din Romania.

Pentru publicul consumator, abundenta este benefica, are de unde alege! Pentru specialistii in marketing ai celor sase producatori, brandurile angrenate intr-o competitie continua reprezinta, zi de zi, o proba de profesionalism. Detalii pe www.adevarul.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO