Caută doar în titlu
ZF 24

2.000 de angajaţi Tarom lucrează de acasă, iar compania analizează varianta şomajului tehnic

Activitatea companiei Tarom s-a redus pe fondul crizei generate de COVID-19 cu aproximativ 95%. Conducerea companiei încă analizează proiectul de intrare în şomaj tehnic a angajaţilor, care în prezent lucrează de la distanţă.

Compania aeriană de stat, Tarom, analizează posibilitatea intrării în şomaj tehnic a angajaţilor, însă nu a luat încă o decizie cu privire la acest lucru, potrivit surselor MEDIAFAX din cadrul companiei.

Tarom are aproximativ 2000 de angajaţi, iar la acest moment aceştia lucrează pentru companie de la distanţă, pe fondul crizei generate de coronavirus.

Activitatea Tarom s-a redus considerabil, cu aproximativ 95%.

Companiile aeriene au toate cursele regulate suspendate, iar în acest moment mai operează doar curse cargo sau speciale.

Tarom şi Blue Air au cerut din partea Guvernului un credit de salvare de 60 de milioane de euro fiecare, pentru a trece cu bine peste perioada crizei.

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat anterior că a solicitat Comisiei Europene aprobarea pentru a acorda un credit de salvare celor două companii de 130 de milioane de euro.

Tarom a avut venituri de 1,51 de miliarde de lei în 2019 şi pierderi în valoare de 170 de milioane de lei.

Etichete: tarom,şomaj,acasă

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.