Un start-up pe zi

O familie de IT-işti a pariat 100.000 de euro pe un brand de băuturi artizanale

Brandul Kofi Ti este prezent în peste 120 de de unităţi HoReCa din ţară şi continuă să se extindă

Brandul Kofi Ti este prezent în peste 120 de de unităţi HoReCa din ţară şi continuă să se extindă

Autor: Florentina Niţu

04.10.2018, 00:05 1342

„Ne adresăm unei nişe care a devenit relevantă economic în oraşele mari.“

Raluca şi Cosmin Pasnicu au investit peste 100.000 de euro într-o afacere cu băuturi răcoritoare, pe care le comercia­lizează în restaurante şi baruri, iar la jumătatea anului ritmul de creştere al vânzărilor era dublu faţă de 2017.

„Povestea Kofi Ti a început din pasiunea noastră pentru autentic. Am călătorit, am des­coperit gusturi noi, oameni şi poveştile lor şi ne-am dorit să aducem câte un pic din toate acestea înapoi acasă. Am creat astfel atelierul de cold brew (infuzia la rece – n.red.) şi craft soda (băuturi răcoritoare arti­zanale – n. red.), unde am reinventat ceaiul şi cafeaua de specialitate. Kofi Ti este un pro­iect creat pentru oameni pasionaţi de gust“, a spus Cosmin Pasnicu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO