O familie de IT-işti a pariat 100.000 de euro pe un brand de băuturi artizanale

Autor: Florentina Niţu 04.10.2018

„Ne adresăm unei nişe care a devenit relevantă economic în oraşele mari.“

Raluca şi Cosmin Pasnicu au investit peste 100.000 de euro într-o afacere cu băuturi răcoritoare, pe care le comercia­lizează în restaurante şi baruri, iar la jumătatea anului ritmul de creştere al vânzărilor era dublu faţă de 2017.

„Povestea Kofi Ti a început din pasiunea noastră pentru autentic. Am călătorit, am des­coperit gusturi noi, oameni şi poveştile lor şi ne-am dorit să aducem câte un pic din toate acestea înapoi acasă. Am creat astfel atelierul de cold brew (infuzia la rece – n.red.) şi craft soda (băuturi răcoritoare arti­zanale – n. red.), unde am reinventat ceaiul şi cafeaua de specialitate. Kofi Ti este un pro­iect creat pentru oameni pasionaţi de gust“, a spus Cosmin Pasnicu.