Un salariu pe zi

Un salariu pe zi. Un non-voice customer service support câştigă între 850 şi 1.400 de euro net pe lună

Un salariu pe zi. Un non-voice customer service support...

Autor: Ramona Cornea

22.12.2023, 00:05 924

Un angajat pe poziţia de non-voice customer service support are un salariu care variază, în medie, între 850 şi 1.400 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.

„Non-voice customer support se referă la furnizarea de asistenţă clienţilor prin metode alternative faţă de comunicarea vocală telefonică. Acest tip de suport poate include răspunsuri la e-mailuri, conversaţii prin chat, asistenţă prin mesaje scrise, gestionarea reclamaţiilor prin platforme de ticketing sau intermedierea discuţiilor pe platforme de social media. Cerinţele pentru rolul de non-voice customer support includ abilităţi excelente de comunicare într-o limbă străină, experienţă în servicii clienţi şi cunoştinţe de operare PC. Poziţia combină de multe ori comunicare verbală şi scrisă, oferind un mediu hibrid. Oferta salarială variază în funcţie de limbile străine vorbite, între 850 şi 1.400 euro net“, spune Ana Vişian, marketing manager, bestjobs.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, abonament clinică privată de sănătate, posibilitatea de a lucra remote şi abonament la sala de sport.

În prezent, 831 de posturi vacante pentru poziţia de non-voice customer support sunt disponibile pe platforma bestjobsdintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Braşov, în regim de muncă remote etc.


Ana Vişian,  marketing manager, bestjobs:

Acest tip de suport poate include răspunsuri la e-mailuri, conversaţii prin chat, asistenţă prin mesaje scrise, gestionarea reclamaţiilor prin platforme de ticketing sau intermedierea discuţiilor pe platforme de social media.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Salariul rămâne criteriul central în selecția jobului, iar într-o piață a muncii tensionată, nu este ușor să atragi talente, mai ales în domeniile cele mai dinamice. Astfel, BestJobs extinde sprijinul acordat atât candidaților, oferindu-le informații salariale relevante, ei putând să facă o analiză completă pentru a-și determina valoarea în piață, dar și angajatorilor prin noul serviciu de tip agenție - HIRE
AFACERI DE LA ZERO