Special

Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Antreprenoriatul feminin românesc, subiect de studiu la şcoală în Săptămâna Verde şi Săptămâna Altfel

Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Antreprenoriatul...

Autor: Ramona Cornea

05.02.2024, 17:20 114

♦ O campanie finanţată printr-un grant al Departamentului de Stat al S.U.A. îşi propune să educe elevii despre ecologie şi alegeri corecte pentru mediul înconjurător şi să sprijine femeile antreprenor care propun produse prietenoase cu mediul.

Profesorii de liceu poate accesa materiale video din „Voices of WOM(EN)TREPRENEURS”, o campanie dedicată antreprenoriatului feminin românesc, şi le pot folosi ca obiect de studiu la şcoală în Săptămâna Verde şi Săptămâna Altfel.

„Începând cu luna ianuarie, cadrele didactice de liceu sunt încurajate să folosească interviurile video la clasă la discipline precum educaţie antreprenorială şi ecologie în Săptămâna Verde şi Săptămâna Altfel pentru a deschide apetitul tinerilor pentru antreprenoriat şi pentru a-i educa să devină consumatori responsabili”, susţin reprezentanţii campaniei.

Scopul campaniei „Voices of WOM(EN)TREPRENEURS” este de a educa copiii şi adulţii despre ecologie şi alegeri corecte pentru mediul înconjurător şi de a sprijini femeile antreprenor care propun produse prietenoase cu mediul şi pielea, pentru a încetini schimbările climatice, susţin reprezentanţii ALTRNTV, o afacere socială deschisă de două antreprenoare din România, respectiv Daniela Staicu şi Alina Ţiplea.

Astfel, începând cu luna iulie 2023, peste 2.000 de elevi şi de studenţi au aflat prin vizite la afacerea socială ALTRNTV ce este şi cum se obţine un articol sustenabil şi cine sunt designerii de produse sustenabile din România din discuţii şi interviuri video.

Elevi participanţi vin de la următoarele licee şi colegii Colegiul Economic „Viilor”, Bucureşti, România – 5 clase participante, Liceul Economic „Nicolae Kretzulescu”, Bucureşti, România – o clasă, Liceul Teoretic „ Ady Endre”, Bucureşti, România – 1 clasă, Liceul Teoretic Bilingv „Miguel des Cervantes”, Bucureşti, România – două clase participante, Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, Bucureşti.

Studenţi  participanţi au venit de la Facultatea de Administrare a Afacerilor cu Predare în Limbi Străine, Academia de Studii Economice, Bucureşti.

Acest proiect este finanţat în parte printr-un grant al Departamentului de Stat al S.U.A. Opiniile, constatările şi concluziile prezentate în această lucrare sunt ale autorului/autorilor şi nu le reflectă neapărat pe cele ale Departamentului de Stat al S.U.A. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO