Profesii

Maria Tudor este noul Chief Operating Officer Publicis Groupe pentru Europa Centrală şi de Est. Grupul are şi un nou CEO în regiune, Tomas Lauko

Publicis Groupe a făcut o serie de numiri în echipa de management a grupului pentru regiunea Europei Centrale şi de Est (ECE), Maria Tudor, în prezent Chief Media Officer şi Business Development Lead pentru ECE, fiind promovată în funcţia de Chief Operating Officer pentru regiune.

În acelaşi timp, Tomas Lauko a fost ales Chief Executive Officer pentru regiune şi îi va raporta direct lui Steve King, Chief Operating Officer Publicis Groupe.

Noul CEO va fi responsabil de supravegherea operaţiunilor Publicis Groupe pe cele 15 pieţe din regiunea ECE.  

În calitate de Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE, Maria Tudor îi va raporta lui Tomas Lauko şi va colabora îndeaproape cu el din birourile din Bucureşti ale grupului. În noul său rol, ea va avea reponsabilitatea de a supraveghea operaţiunile regionale ale Publicis Groupe ECE, strategia şi implementarea acesteia, dezvoltarea business-ului şi a produsului, parteneriatele şi de a conduce unele dintre cele mai ample linii de operaţiuni ale Publicis Groupe ECE, inclusiv mass-media şi conţinut.

„Sunt foarte mândră de ceea ce am realizat până acum şi încântată de noile responsabilităţi. Publicis Groupe ECE este acum mai puternic ca niciodată, în urma ultimelor transformări. Cu o echipă conectată în spiritul Power of One, susţinută de capabilităţi de top pregătite pentru viitor, suntem gata să ne continuăm dezvoltarea împreună cu clienţii, partenerii şi colegii noştri. Eu şi Tomas împărtăşim aceeaşi viziune şi ambiţie pentru regiunea noastră – angajamentul de a ne depăşi pe noi înşine şi de a avea impact nu doar în Grup, ci şi în industrie”, a declarat Maria Tudor, noul Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.