Profesii

Iulia Ghiţă, content manager, Bookster: Angajaţii trebuie ajutaţi să selecteze informaţia care îi ajută să devină mai performanţi

Iulia Ghiţă

Iulia Ghiţă

Autor: Corina Mirea

03.10.2014, 17:42 1327

Circa 40% din angajaţii care au acces la o bibliotecă virtuală ajung să şi folosească serviciul oferit gratuit de compania pentru care lucrează, alţi 40% din acest procent optând pentru articole, video-uri sau cărţi online, ceea ce înseamnă că salariaţii români sunt dispuşi să înveţe online. Totuşi, dacă informaţia nu este filtrată de furnizor sau de angajator astfel încât să răspundă la nevoile lor de informare, aceştia renunţă, treptat, la instrumentele de educaţie online, susţine Iulia Ghiţă, content manager al bibliotecii virtuale Bookster. Aceasta a fost înfiinţată în urmă cu mai bine de un an de Bogdan Georgescu, cel care a condus timp de peste zece ani firma de consultanţă imobiliară Colliers International.

“În prezent avem 7.500 de useri ai bibliotecii online. În general, cam 70% din angajaţii unei companii îşi fac cont la Bookster, iar 40% îl şi folosesc. Până în prezent avem în jur de 60.000 de accesări, iar 40% din acestea sunt pe materiale online, ceea ce înseamnă că angajaţii sunt deschişi la e-learning. Trebuie doar să fie puţin scoşi din zona de confort şi, pentru că informaţia abundă acum, furnizorul sau directorul de HR trebuie să îi ajute să selecteze informaţia care îi ajută”, a explicat Iulia Ghiţă, prezentă astăzi la cea de-a XIII-a ediţie a HR Insider, dezbaterea lunară pe teme de resurse umane organizată de ZF Corporate (serviciul de ştiri cu plată al Ziarului Financiar). Tema ediţiei de astăzi a fost: „Cât de popular este e-learningul in randul angajatilor romani si care este viitorul programelor de training online in Romania?”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO