Prima pagina

Zuzu sau joaca de-a brandingul

16.04.2008, 13:03 14

Albalact reusise deja sa iasa din randul micilor producatori de lactate in 2004, dupa ce a scos pe piata laptele UHT sub brandul Fulga, adresat in special mamelor si copiilor, noteaza revista Target.

Dupa un an si cateva sortimente noi, compania din Alba Iulia ce avea o istorie de peste 30 de ani pe piata a ajuns in topul primilor cinci producatori de lactate, crescand cu 30% consumul de lapte UHT din Romania. Nu a trecut mult si reprezentantii Albalact au decis sa repete mutarea asa ca s-au prezentat la usa acelorasi consultanti in branding cu o idee de produs nou.

"Crearea numelui Zuzu ne-a pus intr-una din situatiile cele mai dificile pentru un consultant de brand. Cu foarte putin timp inainte creasem pentru acelasi client brandul Fulga, care se lansase deja cu un succes fulminant. Cand Albalact a venit la noi si ne-a cerut sa cream un nou brand in aceeasi piata si daca se poate cu un succes la fel de mare si instantaneu ca si Fulga, ni s-a parut o sarcina imposibila", spune Aneta Bogdan, Managing Partner al Brandient. Totusi, la inceputul anului 2006, Zuzu a intrat pe piata cu o gama de produse lactate proaspete adresate tinerilor si nu a venit oricum, ci imbracat intr-un ambalaj inovativ, care a atras imediat atentia consumatorilor. Cum a ajuns Zuzu sa atraga atatia consumatori aflati de pe www.targetonline.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO