Prima pagina

Mega Image isi schimba sigla si magazinele

20.01.2006, 20:49 990

Reteaua de supermarketuri Mega Image din Bucuresti va investi 2,5 mil. euro in schimbarea logo-ului si reamenajarea retelei, miscarea urmand sa fie completata in urmatoarele luni. "Am facut un focus grup si am observat ca numele Mega Image este foarte puternic in mintea clientilor, insa nu si logo-ul care reprezenta un elefant. In plus, marcile proprii ale Delhaize (grupul belgian care detine Mega Image - n. red.), au ca sigla un leu, simbolul grupului. Am decis astfel ca sa schimbam elefantul in leu", spune John Kyritsis, director general al Mega Image.

Leul este in prezent folosit pe piata romaneasca si de alte companii active in domeniul bancar (ING) sau al asigurarilor (Generali). Mega Image opereaza in prezent 16 magazine in Bucuresti, Ploiesti si Constanta si estimeaza sa deschida in acest an inca cel putin trei magazine.

"Avem deja doua magazine pe care trebuia sa le deschidem de anul trecut, insa o serie de elemente birocratice au determinat aparitia unor intarzieri. Primul dintre magazine va fi deschis la sfarsitul acestei saptamani in zona Pipera, altele urmand sa fie deschise in Bucuresti si posibil in Constanta", adauga Kyritsis.

Reteaua de supermarketuri a anuntat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 65 de milioane de euro. Mega Image a fost una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala, fiind dezvoltata de investitori eleni. Din anul 2000, grupul belgian Delhaize a cumparat 51% din actiuni, dar si-a marit ulterior participatia la 70% si 100%.

Principalii concurenti ai Mega Image pe piata locala sunt retelele internationale Billa sau Rewe, dar si unele dezvolatte local precum La Fourmi, UniversÕall sau Artima. La Fourmi si Artima au fost anul trecut tinta unor achizitii din partea unor fonduri de investitii elene si polone.

ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO