Prima pagina

Hugo Boss spera ca romanii au pus deoparte 2 mil. dolari pentru costume

04.03.2003, 00:00 30

Hugo Boss. Acesta este ultimul brand intrat oficial in Romania in acest an prin deschiderea unui magazin propriu. "Magazinul este similar cu cele din Europa de Vest, reprezentantii Boss fiind cei care au realizat echipamentele, iluminarea si toate celelalte componente, a declarat Victor Sarkis, directorul general al companiei Papillon Beauty Fashion, care detine franciza pentru Romania. 
Primul magazin exclusiv Hugo Boss din Romania, cu o suprafata de 280 de metri patrati, a fost deschis pe Calea Vicotriei la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an si a implicat investitii de 450.000 de dolari. Vanzarile sunt estimate pentru acest an la aproape 2 milioane de dolari.
"Vom mai deschide in acest an inca un magazin tot in Bucuresti, insa nu intr-un complex comercial. Pentru o marca precum Hugo Boss trebuie neaparat un magazin dedicat. Daca piata ne ajuta, vom aduce in Romania si alte marci importante cum este cazul Cerutti sau Moschino" a mai spus Sarkis.
Potrivit acestuia, produsele Hugo Boss existau si pana acum pe piata romaneasca. "Ceea ce avem noi in magazin sunt insa colectiile curente si nu linii de anul trecut sau din sezoane mai vechi ca alte magazine. Altfel spus, noi avem exclusivitatea pentru Hugo Boss in Romania si colectiile care sunt disponibile in magazinele din Paris le avem si noi in magazin. Mai mult, orice produs Hugo Boss care va intra de acum in Romania va trece pe la noi" a adaugat Sarkis.
Papillon Beauty Fashion face parte din grupul de firme Sarkis, care detine in Romania cea mai mare companie de distributie - Interbrands, cu o cifra de afaceri anuala de peste 400 de milioane de euro, ceea ce o situeaza intre cele mai mari zece companii din Romania dina cest punct de vedere.
Pretul unui costum Hugo Boss incepe la 400-450 de dolari si poate ajunge in functie de model si tesatura la 2.000 de dolari. In a doua parte a acestui an vor fi disponibile in magazinul din Calea Victoriei, pe langa liniile Boss si Hugo si produsele din marca de lux a grupului, Baldissarini.
ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO