Prima pagina

De ce isi inchid marii retaileri magazinele din Calea Victoriei

07.04.2008, 20:30 10

Chirii de peste 100 de euro pe metru patrat, lipsa arterelor pietonale si a parcarilor alunga cele mai luxoase branduri de pe principalele strazi bucurestene. Care este solutia vanzatorilor de lux in conditiile in care brandurile promovate nu se preteaza unor centre comerciale de tip mall?

Unii aleg varianta inchiderii magazinelor, pe cand altii spun ca sunt dispusi sa astepte pana cand Bucurestiul va fi gazda unui fashion district in adevaratul sens al cuvantului pentru a se extinde. Cu toate acestea, sunt si unii retaileri care aleg un centru comercial, desi produsele oferite sunt mult peste media celor prezente in astfel de spatii.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt chiriile in functie de zona.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO