Prima pagina

Ce sta in spatele succesului Disney

09.04.2008, 09:54 14

Modelul lui Walt Disney a inceput sa fie luat in calcul in lumea afacerilor mai ales dupa ce Tom Peters, unul dintre cei mai importanti autori in domeniul managementului, l-a mentionat in cartea sa "In Search of Excellence", aparuta in 1982, arata BUSINESS Magazin. De atunci, modelul Disney in materie de cultura corporatista n-a facut decat sa se rafineze.

Viitorii angajati ai Walt Disney Company isi incep aici cariera la biroul de recrutare din Orlando, Florida, unde au loc interviurile cu candidatii. Disney pune un accent mare pe procesul de recrutare, pentru ca piata muncii din zona centrala a Floridei este competitiva, iar rata somajului este foarte mica.

Cei care lucreaza in departamentul de recrutare provin din diverse zone ale organizatiei si lucreaza aici timp de 12 luni, Disney considerand ca este foarte important ca oameni care lucreaza la diverse niveluri in cadrul companiei sa conduca procesul de recrutare. Aflati din BUSINESS Magazin ce sta in spatele succesului Disney.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO