Prima pagina

BRD a oprit o tentativa de furt de date prin intermediul Internetului

09.05.2008, 14:54 44

BRD-Groupe Societe Generale a oprit azi o tentativa de fraudare a clientilor sai prin intermediul Internetului, sub forma unui chestionar, a anuntat institutia bancara.

"Mesajul e-mail, transmis in mod aparent din partea bancii si destinat atat clientilor, cat si non-clientilor, era realizat in asa fel incat sa poata trece drept o solicitare legitima a bancii. El era intitulat Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online si incerca, sub forma unui chestionar, sa ii convinga pe clienti sa furnizeze informatii precum numarul cardului si codul PIN. Aceste informatii erau solicitate sub motivul platii unei sume de bani drept recompensa pentru completarea asa-zisului sondaj".

Sistemul de monitorizare al BRD a detectat si raportat imediat tentativa de phishing, site-ul fiind inchis. BRD a luat masurile de informare a clientilor.

"BRD informeaza clientii ca nu desfasoara niciun sondaj si le reaminteste ca nu solicita, in nici o imprejurare, informatii confidentiale prin e-mail, cum ar fi user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN. Aceste solicitari reprezinta tentative de furt de date personale/bancare si nu trebuie sa li se dea curs in nicio situatie", se mai arata in comunicat.

BRD este a doua mare banca din Romania, in functie de active, valoarea acestora depasind 11,5 miliarde de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO