A şasea ediţie a Peter Drucker Forum s-a desfăşurat luna aceasta la Viena. Au fost două zile de discursuri inspirate şi de dezbateri generatoare de idei ale unor gânditori mari ai managementului (Clayton Christensen, Garry Hamel, Pankaj Ghemavat sau Rita Gunther McGrath) şi ale unor lideri de companii puternice (Intel, Whirlpool, Tupperware sau HCL Technologies).
CUM SE DEOSEBESC GAZELELE DE ELEFANŢI ŞI DE ŞOARECI?
Discuţiile forumului, despre speranţele pe care liderii şi specialiştii în management le îndreaptă spre companiile dinamice, cu oameni implicaţi, creativi şi inovatori, m-au dus cu gândul la clasificarea alegorică a companiilor, introdusă cu mulţi ani în urmă de Neil Churchill: elefanţi, şoareci, gazele. O clasificare care mie îmi place mult şi care a fost readusă în atenţia specialiştilor în ultimul timp, fiind mai actuală ca niciodată.