Media & Advertising

Valer Hancaş, directorul de comunicare al Kaufland România şi Republica Moldova, a început al treilea mandat la conducerea asociaţiei industriei de marketing şi comunicare din România

Valer Hancaş, directorul de comunicare al Kaufland...

Autor: Cristina Bellu

21.10.2022, 12:30 747

Adunarea Generală a membrilor asociaţiei industriei de marketing şi comunicare din România (IAA) a stabilit joi componenţa Consiliului Director şi a Comisiei de Cenzori interni pentru perioada 2022-2024, moment care a marcat şi începerea celui de-al treilea mandat a lui Valer Hancaş la conducerea organizaţiei.

Potrivit oficialilor IAA, din componenţa Consiuliului Director fac parte reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate - Dan Petre – D&D Research, Mihai Trandafir – McCann Worldgroup Romania, Cristina Butunoi – Golin PR şi Alexandra Dimitriu – Publicis Media, reprezentanţi ai clienţilor - Roxana Baias - Nepi Rockcastle, Oana Mateescu – Ursus Breweries, Ileana Cociaş - P&G şi Giulia Burlui – Coca-Cola, precum şi reprezentanţi ai mass media - Lucia Antal – ProTV şi Sorin Enache – Euromedia.

Comisia de Cenzori Interni este formată din Andrei Rădulescu – Publicis Group, Ruxandra Moscu – McCann Worldgroup şi Morena Ogbimi – MRM.

Organizaţia IAA România reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media.

Obiectivul asociaţiei este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO