Media & Advertising

Turismul romanesc, premiat pentru publicitate

Turismul romanesc, premiat pentru publicitate
20.06.2003, 00:00 8



Spotul "Romania. Mereu surprinzatoare", realizat de agentia Ogilvy & Mather Romania a castigat premiul pentru cel mai bun spot TV si trofeul "Lumea in mainile tale," la Concursul International de Materiale Promotionale ale Industriei Turismului, "Werbe Grand Prix", din Austria. Spotul a concurat la categoria sa cu 18 lucrari publicitare din 12 tari, printre care Thailanda, Italia, Slovenia si Germania. Spotul a fost votat de public si de juriul compus din specialisti ai industriei turistice, dupa ce a fost difuzat timp de doua luni, de televiziunea austriaca TW1. In perioada august-septembrie 2002 spotul a mai rulat pe Euronews, Discovery, Eurosport, ProTv International si TVR International. Pentru realizarea spotului au fost selectate unele dintre cele mai reprezentative locatii pentru Romania: Targu Jiu, Manastirea Voronet, Cimitirul Vesel de la Sapanta, Castelul Bran, Sfinxul si Delta Dunarii.
andreea.melinte@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO