Media & Advertising

Tranzacţie pe piaţa de email marketing: Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de Poşta Franceză, cumpără 75% din White Image, companie fondată de Graţiela Lupu şi Andrei Georgescu, cu afaceri de aproape 1,2 mil. euro

Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail

Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail

Autor: Cristina Bellu

26.06.2023, 10:15 1510

Mediapost Hit Mail, cel mai mare grup de marketing direct şi relaţional din România şi Bulgaria, controlat de La Poste – Poşta Franceză, a preluat un pachet de 75% din White Image, principalul jucător de pe piaţa de email marketing din România.

Diferenţa de 25% din companie rămâne la fondatorii White Image, Graţiela Lupu şi Andrei Georgescu, care se vor ocupa în continuare de administrarea firmei.

Preluarea White Image de către Mediapost Hit Mail face parte din planul grupului francez de a-şi diversifica portofoliul de soluţii de email marketing şi CRM şi coincide cu dorinţa White Image de a se extinde mai facil pe pieţe externe, spun oficialii Mediapost Hit Mail.

“White Image va aduce valoare grupului Mediapost Hit Mail, prin soluţii avansate şi servicii complete de email marketing. (…) White Image este cea de a treia achiziţie a noastră (două companii în România şi una în Bulgaria) şi nu ne vom opri aici”, spune Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail şi fondatorul, în urmă cu 26 de ani, al companiei Hit Mail.

Grupul La Poste, cu o cifră de afaceri de 35 de miliarde de euro în 2022, este cel mai mare operator de servicii poştale din Franţa.  Instituţia a fost fondată în 1477 de către Ludovic al XI-lea al Franţei pentru transportul mesajelor regale, şi este prezentă în 63 de ţări.

“Mediapost Hit Mail deţine soluţii de call center/ contact center, de gestiune şi prelucrare a bazelor de date, precum şi date geografice, toate extrem de valoroase în zona de integrare de date, şi care pot îmbunătăţi relevanţa campaniilor de email marketing. Suntem încrezători că prin acest parteneriat accesăm un nou potenţial de dezvoltare”, adaugă Graţiela Lupu, co-fondator White Image.

White Image are un portofoliu complet de servicii de email şi SMS marketing, construirea bazelor de date, servicii de marketing şi creaţie, soluţii CRM, tehnologii pentru gestionarea campaniilor de email marketing, integrare de date şi integrări cu site-urile companiilor pentru generarea automată a conţinutului din email-uri.

“Suntem încântaţi de parteneriatul cu Mediapost Hit Mail, care deschide drumul către noi performanţe şi noi pieţe pentru White Image. Compania a crescut constant de la an la an, deţinând o cotă importantă pe piaţa de email marketing. Am investit în dezvoltarea de tehnologii pentru gestionarea eficientă a campaniilor de email marketing şi avem o echipă de experţi în domeniu, compania fiind pregătită pentru noi extinderi la nivel internaţional”, completează Andrei Georgescu, cofondator White Image.

În procesul tranzacţiei, Mediapost Hit Mail a fost asistată de către avocaţii Bogdan Aldea şi Anca Tomescu, de către echipa Deal Advisory Mazars şi de către Luisiana Dobrinescu şi Andrada Pleş de la Dobrinescu Dobrev Tax Advisory, în timp ce White Image a fost asistată de societatea de avocatură KPMG Legal – Toncescu şi Asociaţii, echipa fiind coordonată de Vlad Peligrad (Partner) şi Dragoş Iamandoiu (Senior Managing Associate).

Fondată în 2003, White Image este prima companie de email marketing din România, În 2022, businessul White Image a ajuns la afaceri de aproape 1,2 milioane euro, având o echipă de 18 specialişti în marketing şi sute de clienţi din România, Europa şi Asia, din domeniile auto, banking, travel, retail, ecommerce, pharma şi altele.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deţinut în proporţie de 100% de Poşta Franceză, este prezent în piaţa românească de 26 de ani şi a avut în 2022 o cifră de afaceri de 57 milioane de euro şi peste 500 de angajaţi, împreună cu cele 6 filiale ale sale din România şi cu cele 2 din Bulgaria.

Compania oferă soluţii integrate de logistică pentru promoţii de consumatori şi pentru e-commerce, soluţii pentru cluburi de fidelizare, precum şi soluţii de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), baze de date de marketing, geomarketing, marketing automation şi vouchere digitale.

Precedenta achiziţie a Mediapost Hit Mail a avut loc în septembrie 2022, când grupul a preluat controlul asupra agenţiei româneşti Ideologiq. 

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO