Media & Advertising

Publicis Groupe îşi extinde portofoliul din România cu o nouă agenţie de comunicare şi PR, condusă de Laura Moisiu, cu peste 15 ani de experienţă în domeniul comunicării şi relaţiilor publice

Publicis Groupe îşi extinde portofoliul din România cu...

Autor: Cristina Bellu

22.08.2023, 09:50 306

Grupul de de marketing, comunicare şi transformare digitală Publicis Groupe, prezent de peste 25 ani pe piaţa locală, lansează o nouă agenţie de comunicare şi PR, Publicis Relations, care îşi propune să aducă în peisajul local o abordare diferită de rezolvare a problemelor de business sau din societate.

Agenţia va fi condusă de Laura Moisiu, profesionist cu o experienţă de peste 15 ani în comunicare şi relaţii publice, timp în care a colaborat cu branduri şi companii din industrii diverse şi a coordonat proiecte recunoscute la nivel local şi internaţional, în cadrul celor mai importante competiţii din industrie precum European Excellence Awards, IPRA Golden World Awards, SABRE Awards EMEA, Effie România, Romanian PR Award, Webstock Awards sau Romanian CSR Awards.

„Comunicarea viitorului va pune accent pe o înţelegere dincolo de suprafaţă a oamenilor. Ce gândesc, ce simt, de ce se comportă într-un anumit fel, ce îi motivează sau îi demotivează, cum iau decizii? Sunt întrebări la care Publicis Relations răspunde printr-o abordare strategică în care informaţiile oferite de tool-urile de data se îmbină cu behavioral-science - care vine să explice şi să ofere insight-uri ţinând cont de bias-uri, de contexte, de nuanţe, propunând totodată noi perspective şi moduri de acţiune. Şi asta pentru că schimbările şi alegerile pe termen lung presupun empatie şi o relaţionare cu însemnătate, care să conducă în mod real la share of mind şi of heart”, explică Laura Moisiu, Managing Director Publicis Relations.

Lista serviciilor oferite de noua agenţie porneşte de la experienţa echipei şi acoperă o zonă complexă - Strategie de Comunicare & Consultanţă, Comunicare de Brand, Comunicare Corporate şi Management Reputaţional, Stakeholders Relations, Engaging Society & Transformation, Comunicare internă, Influencer Marketing, Dezvoltare de conţinut, Digital & Social Media, Marketing Experienţial, Management de Criză, Sponsorship, Competitive & Trends Analysis, Monitoring & Reporting, precum şi training-uri/ workshop-uri specializate (Change Management, Comunicare verbală, nonverbală şi paraverbală, KOLS & Influencers Relations, Business Intelligence).

Publicis Relations este noua agenţie de comunicare şi PR din portofoliul Publicis Groupe România, în care se află unele dintre cele mai puternice agenţii de marketing şi comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, MSL The Practice, Zenith, Starcom şi Spark Foundry.

 
 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO