Media & Advertising

MediaPRO intra pe piata revistelor urbane prin preluarea Time Out Bucuresti

19.06.2007, 18:06 32

PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPRO, a aprobat in martie 2007 achizitia a 51% din SC Ancor Publishing SRL, compania care editeaza revista Time Out Bucuresti, urmand sa preia controlul asupra managementului publicatiei pana la finalizarea procedurilor legale.
Ancor Publishing a fost creata in septembrie 2005 si a achizitionat licenta pentru revista Time Out de la compania londoneza Time Out International, pentru Romania si Moldova.
Lansata in martie 2006, revista Time Out Bucuresti a devenit, in mai putin de un an, standardul de excelenta in ceea ce priveste informatia despre arta, evenimente, entertainment si stilul urban din Capitala. Cartea de vizita a Time Out Bucuresti, ca si in cazul revistelor surori din 18 metropole ale lumii, este reprezentata de excelenta si independenta editoriala. Cronicile de film, carte, muzica, spectacol, restaurante, baruri, magazine si cluburi nu sunt influentate de advertising, ceea ce a propulsat Time Out Bucuresti in pozitia de cea mai credibila sursa de informatii din arta si entertainment.
Portofoliul Time Out include Time Out London (lansat in 1968) si Time Out New York - principalele reviste saptamanale de arta si entertainment, precum si o serie premiata de ghiduri de calatorie, dar si ghiduri urbane pentru Eating & Drinking, Shopping, Health & Fitness, Weekend Breaks si Kids.
"Suntem incantati sa adaugam Time Out in portofoliul nostru. Time Out Bucuresti este un produs de o calitate incontestabila si o lectura esentiala pentru toti cei care doresc sa stie ce se petrece in acest oras. Marca Time Out este sinonima, pretutindeni in lume, cu informatia corecta si de calitate, cu o abordare exhaustiva asupra vietii metropolei careia ii sunt dedicate titlul, calitatea si continutul editorial prompt", a declarat Adrian Sarbu, actionar majoritar la PubliMedia.
Eleanor Sebastian, actualul publisher al Time Out Bucuresti, a spus: "Suntem bucurosi sa formam un parteneriat cu PubliMedia, care, alaturi de intreg grupul MediaPRO, confera o valoare adaugata de necontestat marketingului, promovarii si distributiei acestei reviste respectate".
"Datorita inaltelor standarde jurnalistice care acopera atat viata culturala, cat si stilul urban, revista a devenit o marca ce simbolizeaza valoare artistica, personalitati culturale si stil de viata urban", considera Anca Ionita, redactorul-sef al Time Out Bucuresti.
PubliMedia International este cel mai mare publisher din Romania. PubliMedia editeaza publicatii de business (Ziarul Financiar, BUSINESS Magazin si TARGET), ghiduri TV (Pro TV Magazin), reviste pentru femei (The One, Ce se intampla, doctore?, Acasa Magazin), ziare generaliste (Gandul), ziare locale (Clujeanul, Ieseanul, Bihoreanul, Banateanul, Sibianul, Hunedoreanul) si reviste de interes special (ProMotor, Descopera).
Diviziile de baza ale Grupului Time Out se afla in Londra, New York si Chicago, unde publicatiile saptamanale si ghidurile locale Time Out sunt principala sursa de informatie pentru rezidentii si vizitatorii vorbitori de engleza. Revistele saptamanale Time Out sunt in continuare singurele publicatii de gen ale caror redactori identifica si editeaza informatii fara a recurge la agentii sau servicii de informatii. De asemenea, revistele opereaza fara a fi influentate de advertiseri. In prezent, peste 12 titluri sunt publicate in lume sub marca Time Out, in timp ce timeout.com acopera peste 100 de orase si atrage peste 1,8 milioane de utilizatori unici lunar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO