Media & Advertising

LaDORNA aduce 350.000 de dolari pentru olimpici

27.06.2003, 00:00 13



Grupul LaDORNA a incheiat miercuri un parteneriat pe un an si jumatate cu Comitetul Olimpic Roman (C.O.R.), prin Fundatia Olimpica Romana (F.O.R), destinat sprijinirii pregatirii echipei noastre pentru Jocurile Olimpice de la Atena, in 2004. "Fiind grec, pot sa marturisesc ca ADN-ul meu contine deja proteine olimpice", a declarat Jean Valvis, presedintele al grupului. Conform cu parteriatul, grupul LaDORNA are dreptul sa utilizeze siglele C.O.R. si F.O.R., beneficiind de asemenea de o prezenta medie la evenimentele patronate de aceste organizatii.



Sloganul campaniei e "LaDORNA. Laptele care creste campionii". Compania intentioneaza sa se asocieze mai puternic cu sportul, iar retorica va exploata legatura dintre lapte, sanatate si performanta sportiva. De altfel, grupul este in contact cu federatiile de gimnastica si de tenis pentru a stabili parteneriate similare. "Credem ca in industria noastra, cea alimentara, am reusit sa facem performanta si vrem sa ne asociem cu peformanta sportiva", declara Jean Valvis. In paralel cu aceste parteneriate, LaDORNA pregateste campanii cu premii, care ii vor trimite pe castigatori in tribunele Jocurilor Olimpice. Campania e realizata impreuna cu agentia McCann-Erikson si Momentum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO