Media & Advertising

Grey Worldwide Romania a castigat licitatia pentru contul Romtelecom

21.05.2004, 00:00 12



Grey Worldwide Romania a castigat licitatia organizata de Romtelecom in luna martie, in vederea alegerii unei noi agentii de publicitate.



Obiectul acestei licitatii l-a constituit alegerea unei agentii specializate in comunicarea comerciala si relatii publice, cu tot ceea ce implica aceste domenii, servicii de creatie, media si planificare strategica etc.



Agentiile care au luat parte la licitatie sunt Focus Publicis Romania, Grey Worldwide Romania, Tempo Advertising si Zenith Media Romania.



La baza acestei alegeri au stat, in primul rand, experienta si competenta dovedite de-a lungul timpului de agentie in formarea unor importante marci in Romania si in lume, se mai arata in comunicat.



In perioada 2000-2004, Romtelecom a avut ca partener agentia Graffiti BBDO. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO