Media & Advertising

Gap renunţă la schimbarea logo-ului din cauza criticilor de pe internet

Retailerul de îmbrăcăminte Gap a revenit la vechiul logo culitere albe pe fond albastru pe principalul website american, lanumai şapte zile după ce anunţase un redesign criticat intens,scrie Financial Times. Logo-ul nou propus, trei litere negre şi unpătrat mic albastru, a declanşat un val de critici atât din parteaclienţilor brandului de articole vestimentare, cât şi a graphicdesignerilor pe bloguri după anunţarea acestuia. Marka Hansen,director al mărcii Gap în America de Nord, a declarat că Gap "adecis să nu mai utilizeze noul logo pe site-ul său dee-commerce".

Etichete: Gap,logo

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.