Media & Advertising

Chivas va comunica agresiv in 2007

09.02.2007, 19:22 6

Chivas va derula in acest an un plan de comunicare amplu, ce include toate mijloacele de comunicare in masa, inclusiv televiziune, in cadrul campaniei "The Chivas Life", a declarat Alice Sima, Marketing Manager al Pernod Ricard Romania. Comunicarea Chivas este axata pe print in 2007 si se va desfasura in reviste de lifestyle, business, dar si de media si design interior. Comunicarea vizeaza consumatorul cu un anumit nivel economic, cu anumite obiceiuri de consum si un mod de viata high-class specific. Campania "The Chivas Life" contine si o componenta online, prin intermediul site-ului www.chivaslife.com. De asemenea, Pernod Ricard Romania are planificat pentru aceasta toamna un proiect in care Viorel Pavel, un membru al echipei de vanzari a companiei, va deveni ambasadorul Chivas in Romania. Campania "The Chivas Life" a inceput anul trecut in toamna, s-a realizat conceptual la nivel global si a fost adaptata si implementata local in 200 de tari unde brandul este prezent. Campania are cate doua valuri de comunicare pe an, cate unul pentru toamna, respectiv primavara. Comunicarea Chivas Regal, la nivel international, se face si prin sponsorizarea unor evenimente, cum sunt "Snow Golf" din Elvetia, "Chivas Elephant Polo" organizat in Nepal si Thailanda, "Sailing in Puerto Del Este" si "Chinese America's Cup". La nivel international, partea de creatie este realizata de agentia TBWA si adaptata in Romania, la nivel de machetare, de TBWA/Merlin. Publicis face pentru Chivas partea de BTL, la nivel international. In Romania, Pernod Ricard Romania lucreaza cu Initiative Media pentru partea de media planning & buying si cu Prime Road Media pentru partea de relatii publice. Din bugetul anual de marketing al companiei Pernod Ricard Romania, aproximativ 50% este alocat comunicarii ATL, iar restul de 50% revine BTL-ului si relatiilor publice. Brandului Chivas Regal ii revin aproximativ 30 de procente din acest buget.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO