Media & Advertising

Campania de comunicare a apei minerale Bilbor costă 2 milioane de euro

01.07.2010, 11:56 40

URBB, îmbuteliatorul local al berii Tuborg, a investit pentrucampania de lansare a primului brand de apă minerală dinportofoliul companiei, Bilbor, circa 2 milioane de euro, calculatăla rate card (valoarea brută, fără reduceri-n.r).

Campania se va desfăşura în perioada 24 iunie-31 iulie, iarmixul de comunicare va include o campanie outdoor (260 de panouriîn principalele oraşe din România), o campanie de presă înprincipalele publicaţii glossy şi de business, o campanie în marilecinematografe din Bucureşti şi din alte şapte praşe din ţară, darşi o campanie TV, pe durata căreia spotul va rula de peste 3.500 deori.

Contul de publicitate al brandului Blibor a fost câştigat deagenţia Publicis, în urma unui pitch.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO