Media & Advertising

Aproape 6 milioane de români au vizionat meciul Steaua - Chelsea la Pro TV

Aproape 6 milioane de români au vizionat meciul Steaua -...

Autor: Departamentul Life

08.03.2013, 15:15 348

Meciul Steaua - Chelsea din Europa League, difuzat joi seară între orele 20.00 - 21.50, la Pro TV, a fost urmărit de aproape 6 milioane de români în minutul de maximă audienţă, la ora 21.47, informează televiziunea.

În minutul de maximă audienţă, Pro TV a înregistrat 31 de puncte de rating şi 49,7% cotă de piaţă, de peste opt ori mai mult decât următorul clasat, Kanal D. Meciul care a ţinut cu sufletul la gură întreaga ţară a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 23,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45,7%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D, cu 3,2 puncte de rating şi 6,2% cotă de piaţă.

Cifre uriaşe au fost înregistrate de meciul dintre Steaua şi Chelsea şi pe întregul public din mediul urban, unde Pro TV a obţinut 24,1 puncte de rating şi 41% cotă de piaţă, fiind urmărit în medie de peste 2 milioane şi jumătate de telespectatori, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 4-lea, după Kanal D şi postul Acasă, cu 2,8 puncte de rating şi 4,7% cotă de piaţă.

Clasamentul rămâne neschimbat şi pe întregul public din România, unde Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 25 de puncte de rating şi 39,9% cotă de piaţă, fiind urmărit, în medie, de aproape 5 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 s-a clasat din nou pe locul al patrulea după Kanal D şi Acasă, cu 3,3 puncte de rating şi 5,3% cota de piaţă.

Meciul retur Chelsea - Steaua va fi difuzat de Pro TV pe 14 martie, de la ora 22.00, putând aduce calificarea echipei româneşti în sferturile Europa League.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO