Media & Advertising

Agenţia de relaţii publice Grayling România a câştigat contul British Airways în urma unei licitaţii internaţionale

Autor: Mirabela Tiron

05.04.2011, 11:34 159

Agenţia de relaţii publice şi public affairs Grayling România,cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane de lei (1,4 mil. euro) în2009, a câştigat contul companiei aeriene British Airways, în urmaunei licitaţii internaţionale.Până acum de contul companiei aerieneîn România se ocupa 2 Active Pr, agenţia afiliată a reţeleiinternaţionale Fleishman-Hillard.

"Începând cu 1 aprilie activitatea biroului de presă al BritishAirways din România este coordonată de Grayling România", autransmis oficialii companiei.

La începoutul anului Emil Delibaşev, directorul comercial alBritish Airways pentru zona balcanică, spunea că România continuăsă fie "locomotiva din Balcani", deşi numărul de pasageritransportaţi din şi înspre Bucureşti a scăzut anul trecut cu 20%,iar veniturile s-au redus cu 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO