Agenţia de relaţii publice Grayling România a câştigat contul British Airways în urma unei licitaţii internaţionale

Autor: Mirabela Tiron 05.04.2011

Agenţia de relaţii publice şi public affairs Grayling România, cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane de lei (1,4 mil. euro) în 2009, a câştigat contul companiei aeriene British Airways, în urma unei licitaţii internaţionale.Până acum de contul companiei aeriene în România se ocupa 2 Active Pr, agenţia afiliată a reţelei internaţionale Fleishman-Hillard.

"Începând cu 1 aprilie activitatea biroului de presă al British Airways din România este coordonată de Grayling România", au transmis oficialii companiei.

La începoutul anului Emil Delibaşev, directorul comercial al British Airways pentru zona balcanică, spunea că România continuă să fie "locomotiva din Balcani", deşi numărul de pasageri transportaţi din şi înspre Bucureşti a scăzut anul trecut cu 20%, iar veniturile s-au redus cu 15%.