Info

TotalSoft: Inteligenţa Artificială (AI) va revoluţiona analiza datelor de business

Advertorial

TotalSoft: Inteligenţa Artificială (AI) va revoluţiona...

Autor: Publicitate

13.12.2023, 07:00 861

Informaţia reprezintă putere. Dar ca să accesezi această putere, ai nevoie de o abordare structurată în procesarea şi analizarea datelor. Volumul şi complexitatea acestora pot copleşi factorii de decizie dintr-o companie şi pot face aproape imposibilă extragerea unor insight-uri importante sau identificarea unor oportunităţi. Aici intervine Business Intelligence (BI) ca o soluţie critică, revoluţionând modul în care organizaţiile accesează, analizează şi valorifică datele pentru a lua decizii informate.

Ce este Business Intelligence (BI)?

La bază, BI cuprinde instrumentele, procesele şi tehnologiile folosite pentru a aduna, analiza şi transforma datele brute în răspunsuri la întrebările critice pentru management. Ideal este ca soluţia BI să poată “citi” surse diverse, precum baze de date, sisteme software şi platforme externe, pentru a centraliza întreaga informaţie disponibilă şi a le prezenta în formate accesibile utilizatorilor precum dashboard-uri, rapoarte şi vizualizări grafice. Astfel, managerii au acces la o perspectivă cuprinzătoare asupra performanţei organizaţiei, comportamentului clienţilor, tendinţelor pieţei şi altele.

Şi mai important este faptul că totul se întâmplă în timp real sau aproape în timp real, susţinând cu adevărat deciziile rapide şi informate. Fie că este vorba de urmărirea metricilor de vânzări, monitorizarea nivelurilor de stoc, volumul de producţie sau evaluarea performanţei campaniilor de marketing, accesul prompt la date exacte este inestimabil în strategiile de business.

Cum poate AI să schimbe radical analiza datelor?

Integrarea Inteligenţei Artificiale (AI) amplifică capacităţile soluţiilor BI, ducându-le dincolo de analiza tradiţională a datelor. AI aduce algoritmi de învăţare automată pentru a automatiza procesele, pentru a identifica modele, anticipa tendinţe şi oportunităţi noi.

Prin AI, se pot descoperi corelaţii şi modele ascunse care ar putea scăpa analizei umane ceea ce poate fi fundamental în detectarea tendinţelor emergente pe piaţă, a preferinţelor clienţilor şi riscurilor potenţiale, facilitând luarea deciziilor proactive. Mai mult, excelează în analiza predictivă, prognozând comportamentele viitoare pe baza datelor istorice. Această funcţionalitate ajută afacerile să anticipeze cererile pieţei, să optimizeze nivelurile de stoc şi să personalizeze experienţele clienţilor.

Charisma Analyzer - cum se diferenţiază pe piaţa soluţiilor de Business Intelligence?

Charisma Analyzer poate fi utilizată pentru a centraliza şi analiza rapid volume mari de date colectate din surse cât se poate de diverse.

Pe lângă beneficiile oferite de tehnologia pe care o integrează, Charisma Analyzer are la bază experienţa de business de 25 de ani pe care  TotalSoft a câştigat-o în peste 1000 de proiecte de implementare a soluţiilor de business Charisma (ERP, HCM, Medical Software, Leasing, etc.).

Prin integrarea tehnologiei AI în Charisma Analizer, se pot obţine beneficii net superioare precum:

  • Reducerea cu 85% a timpului necesar realizării rapoartelor;
  • Scăderea timpului de întreţinere şi actualizare a rapoartelor de la câteva zile, la câteva ore;
  • Construirea unor analize complexe prin simpla folosire a limbajului natural uman;
  • Configurarea şi modificarea rapoartelor într-un mod prietenos şi rapid;
  • Asigurarea unei interfaţe de analiză conversaţională care anticipează întrebările în mod proactiv;
  • Modele statistice încorporate pentru a ghida în interpretarea datelor;
  • Descoperirea tiparelor ascunse în informaţii, asigură analiza de trenduri, prognoze, clustering;
  • Disponibilitate pe desktop, tabletă şi mobil.

Mai mult, folosind opţiunile Ask Data, Explain Data şi Data Stories integrate in Charisma Analyzer, se pot monitoriza diverse situaţii la un nivel mult mai granular şi detaliat decât până acum, analizând informaţiile nu doar în formă agregată sau pe zonă geografică, ci ajungând rapid la microanalize pe procesele specifice fiecărui business. Astfel, se poate ajunge la “de ce-ul” din spatele fiecărui indicator economic şi se poate acţiona în conformitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO