LIVE: Acum la ZF Live. Ce investiţii se fac în agricultură şi în hoteluri în Transilvania?
Vezi galeria foto
(6 poze)
Info

(P) Inovaţia tehnologică: reţeta succesului în era work-from-home

Tehnologia inovativă prinde tot mai mult teren în România, iar ultimul an ne-a arătat şi de ce. Rapiditatea de implementare, asigurea continuităţii la nivel de business şi optimizarea proceselor, sunt doar trei beneficii frecvente. Avaelgo, una dintre companiile specializate pe tehnologii Microsoft din România, a înţeles rapid nevoile şi provocările companiilor din ultimul an şi a venit în ajutorul lor cu soluţii dedicate, printre care şi pachetele de migrare în Microsoft 365 sau serviciile de AI/Machine Learning pentru diverse optimizări de business. În acelaşi timp, compania continuă să pună la dispoziţia specialiştilor informaţii valoroase din industrie prin intermediul Cloud Conference şi a altor evenimente de profil organizate.

Având ca principal interes sprijinirea şi asistarea companiilor în optimizarea proceselor de afaceri şi a investiţiilor tehnologice, Avaelgo a devenit la scurt timp după fondare (2006) un partener de încredere pentru companiile naţionale şi internaţionale. În tot procesul de dezvoltare a companiei, Avaelgo a urmărit să ofere soluţii care să crească productivitatea şi să minimizeze costurile, toate acestea fără a impacta procesele existente din cadrul companiilor. În contextul work-from-home, Avaelgo a urmărit să ofere tehnologii de ultimă generaţie care să asigure continuitatea afacerilor, asigurarea conectivităţii angajaţilor la sisteme şi procese, dar şi securitatea informaţiilor.

Cu clienţi în majoritatea ţărilor dezvoltate şi bine tehnologizate, succesul Avaelgo este confirmat de creşterea continuă a companiei, dar şi de referinţele obţinute de la clienţi precum Raiffeisen Bank, OMV Petrom, EON, Microsoft, UiPath, Continental, Autonet, Certsign sau Accenture.

Cloud Conference îşi continuă drumul în online

Compania Avaelgo este şi fondatoarea proiectului Cloud Conference, o conferinţă pentru persoanele de decizie tehnice şi profesioniştii IT şi organizată de experţii de top specializaţi pe tehnologiile Microsoft Azure, Office 365, Microsoft 365, securitate şi nu numai.

Misiunea conferinţei este de a susţine companiile româneşti în adopţia tehnologiilor inovatoare. Astfel, Cloud Conference este atât o conferinţă de business, cât şi una tehnologică, cu focus pe ultimele tehnologii Microsoft Azure, dar şi modalităţile în care aceste inovaţii pot aduce beneficii de lungă durată companiilor.

Ajunsă la a cincea ediţie, conferinţa a căpătat popularitate şi este aşteptată cu nerăbdare de tot mai mulţi specialişti. Ediţia din 2020 a strâns 14 speakeri şi peste 400 de înregistraţi, dintre care mai bine de 50% dintre aceştia au participat la sesiunile live din cadrul conferinţei.

Ediţia din acest an ce va avea loc pe 14 Octombrie şi îl va avea drept keynote speaker pe Daniel Rusen, Director of Marketing and Operations, Microsoft. La fel ca şi ediţia precedentă, sesiunile vor avea loc în mediul online. Conferinţa îşi propune să abordeze teme diverse, dar aplicate la viaţa cotidiană şi la provocările prin care trec companiile în era work-from-home.

„Ne aşteptăm ca şi în acest an conferinţa să fie un real succes, mai ales că barierele geografice au fost complet eliminate. Avem subiecte de interes atât pentru afaceri, cat şi pentru specialişti şi ne bucurăm că an de an putem împărtăşi din cunoştinţele şi experienţele noastre.” - Mihai Tătăran, CEO Avaelgo

Sesiunile din acest an vor starni, cu siguranţă interesul participanţilor. Dintre titlurile propuse, amintim:

  • Migrating Enterprise Applications to Microsoft Azure
  • Machine Learning in Real-Life Projects with Microsoft Azure
  • Time-as-a-Service for People and Businesses
  • Empowering Innovation for All Industries with Microsoft Power Platform
  • How to deliver fast, secure, and scalable migrations to Microsoft365 with MigrationWiz.

Mai multe informaţii pot fi găsite pe www.cloudconference.ro.

Un drum pavat cu obstacole, dar şi multe recompense

Avaelgo a pornit la drum cu ţelul de a deveni cei mai buni. Din 2009, compania dispune de toată experienţa şi capabilităţile tehnice pentru gestiunea proiectelor ce implică tehnologia cloud, iar parteneriatul activ cu Microsoft oferă companiei o poziţie favorabilă. Însă, această reputaţie a companiei se datorează în mare măsură şi echipei, preocupată de o dezvoltare continuă şi de oferirea de servicii la cele mai înalte standarde.

„Suntem diferiţi şi sunt mândru că pot spune asta. Avem în echipă specialişti certificaţi Microsoft, ceea ce este o dovada a faptului că dispunem de cunoştinţele necesare pentru a rezolva orice provocare tehnologică din aria noastră de expertiză. În ultimul an, această experienţă ne-a ajutat să intrăm în contact cu multe companii blocate din cauza pandemiei, afaceri pe care le-am redresat cu ajutorul tehnologiei, iar astăzi sunt în continuă creştere.” - Mihai Tătăran, CEO Avaelgo

Creşterea continuă a companiei şi plus valoarea adusă fiecărui client au condus la obţinerea unor premii de renume în industria tehnologică. Începând cu 2010, Avaelgo a primit diferite premii care i-a certificat calitatea de partener Microsoft. În prezent, Avaelgo este Partener Gold Microsoft pentru Application Development, Application Integration, Cloud Platform, Cloud Productivity, Datacenter şi Partener Silver Microsoft pentru Collaboration and Content, Security, Enterprise Mobility Management, Small and Midmarket Cloud Solutions. În plus, Avaelgo este şi prima companie din România care a obţinut certificarea Advanced Specialization in Windows Server and SQL Server Migration to Azure.

Un partener de încredere în implementarea tehnologiei inovative

Nicio provocare nu este prea mare pentru specialiştii Avaelgo. În perioada pandemiei, Avaelgo s-a focusat pe sprijinirea companiilor de tip enterprise şi nu numai în digitalizarea proceselor şi asigurarea unor fluxuri de lucru continue, chiar şi în contextul work-from-home.

Una din cele mai mari bănci din România, cu procese complexe, s-a bucurat de expertiza Avaelgo pentru a migra peste 9000 de angajaţi în Microsoft 365. Scopul acestui proces a fost creşterea colaborării interne, asigurarea securităţii datelor, dar şi implementarea unui sistem unic, central pentru toate procesele operaţionale.

„Ce face procesul nostru unic este segmentarea lui în trei faze. Între etapa pilot şi migrarea completă, avem o etapă intermediară numită faza „Ambasador”. Această etapă are un impact enorm în asigurarea unei migrări şi a unei adopţii fără provocări a noilor sisteme de lucru.” - Daniel Popescu, IT Business Strategy Manager Avaelgo

Deşi ultima perioadă a fost una plină de provocări pentru toate companiile româneşti, Avaelgo a reuşit să-şi păstreze poziţia pe piaţa de furnizori de servicii tehnologice prin expertiza unică şi serviciile inovative. În tot acest timp, misiunea companiei a rămas aceeaşi: optimizarea proceselor prin digitalizare şi inovaţie. În viitorul apropiat, Avaelgo urmăreşte aducerea tehnologiilor care revoluţionează companiile internaţionale şi în cadrul companiilor româneşti.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.