LIVE: VIDEOCONFERINŢA ZF - ECONOMIA VERDE. ORAŞE VERZI: Drumul spre oraşe verzi: spaţii verzi şi transport nepoluant
Info

(P) Cum faci tranziţia de la munca de acasă către o prezenţă în siguranţă la birou

Avansul campaniei de vaccinare, relaxarea măsurilor dar şi presiunea de a readuce spiritul de apartenenţă în echipă, după mai mult de un an de muncă la distanţă, aduce ca temă principală pe agenda managerilor procesul de reîntoarcere la munca din birou. msg.Check-In este aplicaţia aleasă de peste 5000 de angajaţi pentru a le facilita tranziţia către un program hibrid, în care măsurile de siguranţă sunt respectate fără a afecta dorinţa de socializare. 

Dezvoltată de specialiştii .msg România, aplicaţia este gândită pentru a răspunde atât nevoilor angajaţilor, cât şi angajatorului, având integrată o puternică componentă socială. Aplicaţia permite angajaţilor să îşi rezerve un loc de muncă în sediul firmei, individual sau în grupul în care îşi doresc să lucreze, după un program pe care îl stabilesc singuri. Această flexibilitate e foarte importantă în contextul actual: mulţi angajaţi au reţinerea de a renunţa complet la sistemul de muncă remote şi au nevoie de o perioadă în care să decidă singuri, treptat, care sunt momentele în care optează pentru interacţiunea fizică, directă, cu ceilalţi colegi. Aplicaţia devine pentru ei un canal de organizare şi îi ajută să depăşească momentele de blocaj din comunicarea în echipă, atunci când canalele online nu sunt suficiente sau eficiente. 

Pentru companie, aplicaţia devine un mod foarte simplu de management al spaţiilor de birou, şi nu numai, precum şi un mod neinvaziv de a se asigura că regulile de protejarea a angajaţilor (distanţarea socială, limitele din spaţiul de birou, etc) sunt respectate. Angajatorul poate gestiona în timp real spaţiul în funcţie de solicitări şi să creeze modele sustenabile prin rapoartele complete la care are acces.  

msg.Check–In are avantajul de a nu impune un număr minim de angajaţi pentru utilizare. Soluţia poate fi adoptată indiferent de mărimea echipei sau a spaţiului de birouri. Aplicaţia este intuitivă şi poate fi accesată de pe orice dispozitiv, ceea ce simplifică utilizarea ei.  

Companii precum msg Systems si B3i o folosesc deja cu succes. „ B3i, este o companie care investeşte în bunăstarea angajaţiilor. În urma modificărilor recente aduse de autorităţile locale, am dorit să ne asigurăm că ne vom întoarce în siguranţă la birou. Pentru a sprijini acest proces, msg. Check-In a fost soluţia pe care noi am ales-o, care ne-a ajutat să gestionăm eficient spaţiul de birou, să ne asigurăm că sunt menţinute distanţele de siguranţă şi să le permită colegilor să rezerve cu uşurinţă un spaţiu de birou. Aplicaţia este un suport real pentru noi în organizare şi încurajează colaborarea, ceea ce ne-a ajutat ca, în birourile noastre din Zurich, să păstrăm distanţarea socială fără a pierde apropierea dintre oameni.”, spune Liam Jackson, Head of Delivery, B3i Services AG. 

Toate detaliile despre aplicaţie şi utilizarea ei în companie se regăsesc pe www.msgcheckin.com. O echipă tehnică dedicată este alături de utilizatori, pas cu pas, astfel încât implementarea să se realizeze rapid şi să răspundă specificului fiecărui client.  

 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.