Info

(P) Autoklass a inaugurat primul showroom concept MAR20X din România, în parteneriat cu Mercedes-Benz România, prin sucursala sa din Pipera

Autor: Publicitate

09.05.2023, 10:53 469

Bucureşti: Autoklass şi Mercedes-Benz România au inaugurat, în premieră în ţara noastră, primul showroom construit conform conceptului MAR20X. Autoklass Center, prin sucursala Pipera, este primul Partener Autorizat Mercedes-Benz care a realizat o astfel de investiţie în România, oferind astfel Clienţilor şi Partenerilor o experienţă de brand unică, fiind aliniată conceptului de lux modern promis de Mercedes-Benz.

O evoluţie datorată Clienţilor, Partenerilor şi Echipei noastre

MAR20X este un concept prin care se dorim să creăm tuturor celor care ne calcă pragul o experienţă unică, rafinată şi elegantă. Clienţii care interacţionează cu membrii echipelor noastre de vânzări şi servicii post vânzare sunt întâmpinaţi în acelaşi mod de către colegele noastre Star Assistant şi Service Assistant intrun spatiu impresionant, luxos, modern, digitalizat, beneficiind de consultanţă specializată şi de soluţii personalizate pentru toate tipurile de solicitări.

“În acest an special pentru noi, în care sărbătorim 20 de ani de la înfiinţarea Autoklass, suntem încântaţi să oferim clienţilor noştri o nouă experienţă exclusivistă, construită pe valorile comune Autoklass şi Mercedes-Benz, confirmând angajamentul nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz în România.

Ne bucurăm că astăzi Autoklass este locul ȋn care Clienţii, Partenerii şi  ȋntreaga noastră echipă se simt Acasă, profesional vorbind.

Datorită dezvoltării conceptului de ospitalitate, empatiei, flexibilitatii, seriozitatii, disponibilităţii noastre permanente şi tuturor sistemelor cu ajutorul cărora comunică permanent, inclusiv din perspectiva digitalizării, astăzi ne bucurăm de ȋncrederea cu care ne investesc Clienţii şi Partenerii noştri. Considerăm că evoluţia şi succesul companiei noastre se datoreaza parteneriatului pe care l-am dezvoltat pe termen lung cu Clienţii şi Partenerii noştri cărora le mulţumim pentru că sunt alături de noi.

Pentru că luxul înseamnă timp, iar timpul este preţios pentru fiecare dintre clienţii noştri, am adăugat portofoliului nostru, începând cu anul 2021, compania de închirieri autovehicule şi autorulote, Axis – Mobility & Holiday. Aceasta operează peste 200 de autovehicule premium în Bucureşti şi în celelalte locaţii din ţară, oferind servicii de închirieri pe termen scurt sau lung şi servicii de închiriere cu şofer la cele mai înalte standarde. 

Investim permanent în sustenabilitate, iar fiecare Client şi Partener poate să contribuie la conservarea şi salvarea mediului alături de noi. Obiectivul nostru este ca până la finalul anului 2023 să devenim independenţi din punct de vedere energetic, asigurându-le necesarul de energie electrică prin sisteme fotovoltaice montate pe clădiri. În acest sens am început înlocuirea sistemelor de încălzire clasică cu sisteme de încălzire cu energie electrică, încălzirea cabinelor de vopsit cu panouri endotermice şi continuam prin implementarea altor măsuri suplimentare.

Încurajăm achiziţia de autovehicule electrice şi plug-in hybrid, fiind primul dealer auto care a pus bazele unei reţele de staţii de încărcare electrică, în 2017. În acest moment, aceasta include 70 de staţii de încărcare, din care 14 cu alimentare în curent continuu.

Suntem implicaţi în proiecte umanitare, de mediu, ne străduim sa susţinem comunităţile locale, sa fim alaturi de comunităţi defavorizate şi de oameni aflaţi în dificultate, să creăm un impact pozitiv şi să ne aducem şi noi contribuţia acolo unde este nevoie.

Mulţumim tuturor membrilor echipei noastre care fac posibil sa atingem un nivel de performanţă care să susţină dezvoltarea companiei noastre şi implicit, investiţiile noastre.

Mulţumim Mercedes-Benz România pentru 22 de ani de colaborare şi de susţinere a business-ului nostru!”, a declarat Daniel Grecu, Director General Autoklass.

“În timp ce lumea auto se schimbă, noi rămânem fideli ADN-ului nostru ca deschizători de drumuri - reinventarea proceselor din spatele inovaţiilor este ceea ce am urmărit întotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat încă de la început şi ceea ce ne-a ajutat să navigăm şi să inovăm această industrie. Cum transpunem acest lucru în nouă realitate? Ne-am angajat nu doar să îmbunătăţim status quo-ul, ci şi să îl schimbăm, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm că inovaţia şi obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primeşte clienţii în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenenţă la ceva special”, a completat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Un model orientat către client: principiile de bază ale MAR20X

“Călătoria” fiecărui client de vânzări începe în parcarea exterioară. De aici, acesta este ghidat în mod intuitiv spre zona de bun venit din showroom unde este întâmpinat într-o manieră proactivă de colega noastra Star Assistant, care va solicita mai multe informaţii despre cum putem fi de folos. În cazul în care clientul are o programare, consultantul vanzari responsabil este notificat cu privire la sosirea acestuia. Pentru clienţii care nu au o programare prealabilă, Star Assistant-ul va aloca clientul celui mai potrivit consultant disponibil, în funcţie de obiectivul vizitei: vânzări autovehicule noi, vânzări autovehicule rulate sau servicii post-vanzare. Ulterior, clientul va fi însoţit în zona de aşteptare. Pentru a face timpul de aşteptare cât mai placut posibil, zona de cafenea şi magazinul de accesorii sunt situate în imediată vecinătate a zonelor de aşteptare.

Arhitectura, utilizarea elementelor media şi procesele din showroom sunt privite ca părţi integrante ale unui concept unitar, menit sa creeze o experienţă exclusivistă, unică, personalizată, în care fiecare proces este asignat unui specialist.

Procesul de vânzare este conceput pentru a optimiza experienţa clientului, este centrat pe beneficii şi pe îndeplinirea tuturor cerinţelor explicite sau implicite ale clientului. Consultanţă în vederea achiziţiei poate fi efectuată în mod staţionar sau în mişcare. Conversaţiile specifice procesului de vânzare pot avea loc langa autovehicul, lângă un ecran digital, în camerele de configurare sau în zona de lounge.

Procesele post-vânzare sunt elementele de bază ale conceptului MAR20X şi sunt esenţiale pentru a genera experienţe care sa depaseasca asteptarile clientiilor nostri.

La sosirea în parcarea locaţiei, un sistem inteligent ghidează clientul care are o programare la service către service lobby cu ajutorul unor camere, indicatoare şi bariere. Consilierul service este notificat prin intermediul aplicaţiei Matchmaker ca a sosit clientul programat şi se îndreaptă spre service lobby pentru a intampina clientul şi a prelua Cheile autovehiculului. Consilierul de service însoţeşte clientul în zona de aşteptare. Informaţiile de pre-diagnosticare sunt înmânate unui membru al echipei service din back-office, care le procesează şi pregăteşte o ofertă de servicii. Consultantul de service primeşte oferta pe tableta şi o analizează împreună cu clientul, folosind Media Consulting pentru a prezenta în detaliu toate lucrările ce urmează a fi executate. Clientul îşi dă acordul pentru efectuarea lucrărilor. Consultantul de service discută soluţia de mobilitate (masina de înlocuire) potrivită pentru client, întocmeşte documentele necesare şi preda clientului autovehiculul de inlocuire. Clientul părăseşte sediul reprezentanţei şi va reveni după ce Consultantul îi comunica finalizarea lucrărilor solicitate.

Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi nu doar un producător auto, ci o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienţii săi. Mai mult, regândirea modelului de retail offline completează direcţiile strategice ale Mercedes-Benz de a oferi experienţa luxului modern, accesibil clienţilor, prin lansarea locală a showroom-ului online.

Contact:

Raluca Danulescu: Responsabil Marketing Autoklass

+40 724 200 605, raluca.danulescu@autoklass.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO