Info

Network Contacts România – Un Contact Center în plină ascensiune pe piaţa de customer service din România

ADVERTORIAL

Network Contacts România – Un Contact Center în...

Autor: Publicitate

08.12.2023, 10:00 1166

În societăţile digitale avansate, BPO rămâne unul dintre ultimele puncte de contact în care relaţia dintre cei care solicită informaţii sau asistenţă şi cei care le oferă este încă bazată pe interacţiuni umane. Lumea noastră cunoaşte o dinamică din ce în ce mai complexă, iar aceste servicii reuşesc să o explice şi să o gestioneze eficient, având un impact pozitiv asupra vieţilor consumatorilor, făcându-le mai simple şi mai productive.  

În acest sens, demonstrând rolul central pe care Contact Center-urile îl joacă, există exemple precum cel al Network Contacts România, companie înfiinţată în 2017 în cadrul operaţiunilor de internaţionalizare a Grupului Activa (din care face parte Network Contacts Italia), un gigant italian cu peste 5.000 de angajaţi răspândiţi în douăsprezece locaţii, o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro cu 10 milioane în investiţii în cercetare, dezvoltare şi formare doar în ultimii trei ani.

Compania a intrat pe piaţa locală din România pentru a oferi servicii de contact center şi de digital customer management de înaltă calitate, bazate pe inovaţie şi noi tehnologii.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2023 de peste 10 milioane de euro, Compania celebrează continuitatea unui parteneriat de foarte mare succes cu firmele din grupul PPC (preluate de la grupul Enel), un gigant în sectorul energetic românesc. În prezent, Network Contacts România este principalul furnizor de servicii de call center şi back office pentru companiile PPC din Romania, contribuind permanent la îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi la consolidarea poziţiei PPC pe piaţă. Compania, lucrează şi cu alţi clienţi reprezentativi naţionali şi internaţionali (Wind, Agos Sisal, Sorgenia, Engie).

Peste 700 de profesionişti fac parte din echipa Network Contacts, urmând ca echipa să se extindă. Cu sediul central în Bucureşti şi 3 sedii operative în Iaşi, Piteşti şi Craiova, NCRO devine o prezenţă din ce în ce mai semnificativă pe piaţa de servicii BPO din România, cu unele dintre cele mai complexe oferte de soluţii avansate în domeniul serviciilor pentru clienţi.

„Avem mari ambiţii pentru piaţa din România care oferă pe de o parte o cerere foarte mare pentru servicii de calitate, pe de altă parte o ofertă la fel de largă de profesionişti excelenţi, atât pe partea de relaţii cu clienţii, cât şi pe partea ICT şi a noilor tehnologii. Big Data şi AI ne ajută să simplificăm viaţa clienţilor cu o interacţiune rapidă şi un serviciu personalizat, conform paradigmei personalizării în masă. În ultimii doi ani, cererile de soluţii în domeniul AI/voce au trecut de la 30% la 60% în toate sectoarele industriale.”, a declarat Lelio Borgherese, fondator şi preşedinte al Grupului Activa.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO