Info

MHP – A Porsche Company, partener de sustenabilitate al festivalului Electric Castle: Pasiune pentru muzică bună, comunitate şi sustenabilitate.

ADVERTORIAL

Autor: Publicitate

27.10.2023, 08:00 246

Ziua Sustenabilităţii, marcată în calendar în 27 octombrie, este o ocazie pentru ca toţi cei preocupaţi de protecţia mediului să redeschidă dialogul despre sustenabilitate cu scopul de informa, de a conecta publicul la temele prezentului si de a găsi soluţii şi idei inovatoare menite să producă schimbări în maniera în care percepem şi trăim conceptele de consum şi reciclare.

Iar parteneriatele între diverşi actori din societate joacă un rol esenţial în atingerea obiectivelor de sustenabilitate şi în promovarea unei schimbări durabile.

Într-o lume interconectată şi complexă, abordarea problemelor legate de mediu, economie şi societate necesită eforturi concertate şi colaborare între diferite părţi. Aceste colaborări reprezintă exemplul concret al modului în care colectivitatea poate acţiona într-o manieră sinergică pentru a aborda probleme complexe şi pentru a promova practici durabile.

Începutul unui parteneriat de succes: MHP Romania x Electric Castle

Festivalurile de muzică au la bază capacitatea de a uni oamenii în jurul artei şi muzicii, oferindu-le o platformă excelentă pentru a se conecta, a împărtăşi experienţe şi a celebra diversitatea culturală. În acest spirit, MHP Romania a încheiat un parteneriat cu Electric Castle, un festival care împărtăşeşte aceleaşi valori de sustenabilitate.

În calitate de EC Sustainability Partner pentru cea de-a 9-a ediţie a festivalului, MHP Romania a adus o contribuţie semnificativă la eforturile de mediu, concentrându-se pe reducerea amprentei de carbon şi promovând practici ecologice. Astfel, această colaborare a însemnat o uniune între pasiunea pentru muzică şi angajamentul faţă de mediu, aducând în prim-plan un exemplu concret al modului în care, în acelaşi timp, se poate sărbători şi sănătatea planetei, şi cultura şi muzica.

La festival, dar şi după festival

După editia a 9-a EC, o parte din echipa MHPRomania a avut o experienţă memorabilă în cadrul unei vizite la Electric Castle, festivalul de muzică care are loc anual în pitorescul domeniu al Castelului Banffy, în apropiere de Cluj-Napoca. În timpul acestui tur al festivalului, echipa MHP a avut ocazia de a se familiariza cu logistica complexă a organizării unui eveniment de această amploare şi a descoperit ce înseamnă cu adevărat sustenabilitatea în contextul unui festival de muzică. Această experienţă i-a învăţat pe membrii echipei cât de importantă este implicarea fiecăruia dintre noi în sprijinirea iniţiativelor de protejare a mediului şi a acţiunilor care pot face diferenţa în direcţia unui viitor mai durabil.

Electric Castle şi dorinţa de a proteja natura

Cu 200 de mii de participanţi în fiecare an, organizatorii festivalului Electric Castle dezvoltă programe de reducere a consumului de resurse folosind principii circulare, concentrându-se pe achiziţii ecologice şi responsabile, şi prin dezvoltarea unor soluţii mai bune, dar şi asigurându-se că toate deşeurile şi materialele rămase după eveniment sunt strânse şi reciclate, an de an.

Astfel, la EC 2023, conform cifrelor oferite de Supercom, o echipă de 200 de persoane a acoperit toţi cei 400 de mii de metri pătraţi ai festivalului non-stop pe perioada festivalului, iar 20 de persoane au asistat cu perioada de dinainte şi cea de după eveniment. În total, în această perioadă, 20% din gunoiul strâns a fost reciclat. Mai exact, s-au reciclat 16 tone de carton (de zece ori mai mult decât în 2021) şi 3,6 tone de plastic, adică 50% mai puţin decât în 2021, deoarece s-au făcut eforturi suplimentare pentru minimalizarea folosirii plasticului în festival. Astfel, conform calculelor Supercom, s-a contribuit la economia circulară cu un total de 29 de tone.

Responsabilitatea MHP: Pentru un viitor mai bun

Prin deviza "For a better tomorrow", MHP îşi exprimă angajamentul pentru sustenabilitate, pentru protecţia mediului înconjurător şi pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii pe termen lung. Totodată, această deviză subliniază importanţa asumării responsabilităţii faţă de generaţiile viitoare şi aminteşte impactul acţiunilor de astăzi asupra societăţii de mâine.

Un viitor mai bun trebuie construit cu pasiune şi acţiuni concrete, iar aceasta este esenţa valorilor MHP. Aici, responsabilitatea socială a companiei este considerată ca fiind un concept amplu, care îmbină economia, mediul şi aspectele sociale. De aceea, scopul MHP este să desfăşoare activităţi economice durabile şi să contribuie la crearea unei valori pe termen lung. Cu această abordare, sunt aduse beneficii tuturor persoanelor, dar şi societăţii în întregul său.

Implicarea echipei MHP pentru construirea unui viitor mai bun include atât experienţa şi expertiza în domeniul inovaţiilor şi tehnologiilor digitale, cât şi angajamentul în acţiuni de susţinere a sustenabilităţii, cum ar fi parteneriatul cu festivalul Electric Castle.

Despre MHP – A Porsche Company 

MHP – A Porsche Company, o subsidiară Porsche, este o companie lider din sfera IT, dedicată dezvoltării de soluţii adresate segmentului de piaţă „Mobility & Manufacturing”. Compania are în prezent peste 4000 de angajaţi, prezenţi în MHP şi îşi desfăşoară activitatea la nivel internaţional, având sediul central în Germania şi filiale în SUA, Marea Britanie, România şi China. În România, MHP – A Porsche Company are o echipă de peste 850 de specialişti care oferă servicii IT cu un approach 360 unui portofoliu de clienţi internaţionali.

Compania are birouri în Cluj-Napoca şi Timişoara, dar şi angajaţi care îşi desfăşoară activitatea remote, localizaţi fiind în multe oraşe din România. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO