Info

KOSTAS FIAKAS, Chief Strategy Officer, INFORM LYKOS Group: Soluţiile de transformare digitală - tendinţă şi oportunitate în mediul de afaceri actual

Publi-interviu

KOSTAS FIAKAS, Chief Strategy Officer, INFORM LYKOS...

Autor: Kostas Fiakas

23.03.2021, 10:00 233

1. Oferiţi-ne o prezentare generală a activităţii INFORM LYKOS România şi a soluţiilor oferite.

INFORM LYKOS, cu o prezenţă de 120 de ani de istorie pe piaţă este cu siguranţă una dintre cele mai longevive companii din SEE, care, în ciuda vârstei sale, menţine vigoarea afacerii, reflexele puternice şi profilul dinamic.

Avem în oferta noastră de produse şi servicii din gama noastră de patrimoniu, şi anume servicii de tipărire şi distribuire de facturi şi extrase, dar şi soluţii pentru producerea şi personalizarea cardurilor, în special pentru sistemul bancar, prin colaborări pe care le avem cu Visa, MasterCard , American Express etc. Pe acest segment pot spune că suntem în top 3 la nivel european şi avem linii de producţie importante în România.

INFORM este prezent în România de mai bine de 20 de ani, având o echipă puternică şi competentă care lucrează în domeniile menţionate mai sus, în timp ce în ultimii ani am evoluat semnificativ în zona soluţiilor de transformare digitală, oferind servicii ce se încadrează în cele mai noi tendinţe pentru aplicaţiile de afaceri.

 

2. Care sunt soluţiile şi serviciile oferite în această zonă specifică, dar care evoluează rapid, de transformare digitală?

Noi, la INFORM, oferim clienţilor noştri soluţii de business cu valoare adăugată, cum ar fi Video-Banking, înregistrarea digitală a clienţilor şi  servicii paperless în filiale, Automatizarea proceselor robotizate (RPA) şi roboţi inteligenţi (Intelligent Chatbots), Customer Experience & Loyalty, Interactive eBills şi o abordare holistică pentru digitalizarea documentelor.

Soluţiile noastre de afaceri fac din INFORM partenerul strategic şi de încredere pentru organizaţiile bancare, de asigurări, utilităţi şi telecomunicaţii atât din sectorul privat, cât şi din cel public.

 

3. Online, aceasta este abordarea multor activităţi care înainte de pandemie nu erau atât de populare. Care este sunt soluţiile INFORM în acest domeniu?

În acest domeniu, INFORM se poziţionează cu serviciul de înregistrare digitală a clienţilor şi soluţii avansate de videoconferinţă.

Soluţia digitală de înregistrare a clienţilor oferă acestora posibilitatea de a achiziţiona produse online folosind telefonul mobil, fără a fi nevoie de prezenţa fizică într-un magazin sau o sucursală. Procesul se desfăşoară în întregime prin intermediul smartphone-ului, verificarea identităţii utilizatorului se face prin Dynamic Selfie sau prin conferinţă video live cu utilizarea agenţilor eIDAS certificaţi INFORM, în timp ce semnarea acordului poate fi făcută folosind Advanced Electronic Signature (AES) sau Semnătură electronică calificată (QES).

De asemenea, am cuplat soluţia digitală de înregistrare a clienţilor cu o soluţie video-bancară pentru sectorul bancar sau, cu soluţie avansată de videoconferinţă, atunci când ne referim la orice altă piaţă, unde reprezentantul companiei trebuie să comunice şi să analizeze produsele şi serviciile companiei online, oferind experienţă îmbunătăţită într-un mod interactiv.

 

4. Una dintre cele mai recente implementări ale INFORM, este legată de EON România - o abordare de înregistrare a clienţilor digitali, prin IOANA Chatbot. Aţi putea detalia tipurile de interacţiuni şi informaţii pe care le oferă?

Soluţia oferită de INFORM are ca scop simplificarea accesului la informaţiile existente în diferite platforme E.ON, astfel încât achiziţionarea de produse şi servicii este posibilă fără o vizită la  E.ON pentru alegerea şi activarea produselor respective. Chatbotul IOANA este găzduit pe portalul E.ON, comunicând continuu cu sistemele interne - aplicaţia E.ON Myline, aplicaţia de relaţii cu clienţii MS Dynamics 365 şi cu soluţiile de gestionare a documentelor. Astfel, IOANA poate accesa toate informaţiile necesare şi istoricul clienţilor săi şi poate transmite datele noi sau actualizate ale clienţilor direct la sistemele sale interne într-un mod automat.

Pentru clienţii existenţi, IOANA oferă mai multe opţiuni: contractarea de noi servicii şi produse, gestionarea conturilor. Pentru achiziţionarea unui nou serviciu, cum ar fi un nou contract de gaze sau electricitate într-o altă locaţie, IOANA solicită doar confirmarea faptului că datele de identificare pe care le cunoaşte sunt corecte, apoi afişează opţiunile de serviciu.

Pentru clienţii noi, IOANA oferă şi informaţii despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, IOANA îl ghidează pe utilizator prin toţi paşii necesari pentru o înscriere complet digitalizată: solicită o imagine a ID-ului, a celei mai recente facturi de utilităţi şi a contractului de proprietate, completând automat datele solicitate şi solicitând utilizatorului confirmarea că informaţiile sunt corecte. Integrarea dintre IOANA şi aplicaţia de gestionare a documentelor permite salvarea tuturor datelor clientului într-un fişier client virtual, unul dintre beneficiile semnificative ale soluţiei pe care am oferit-o.

 

5. De ce un Chatbot? Care sunt beneficiile unei astfel de soluţii şi îmbunătăţirile pe care le aduce aceasta?

Ei bine, roboţii sunt pur şi simplu aplicaţii software care automatizează conversaţiile în timp real. Ȋn caz contrar ar fi nevoie de mulţi angajaţi pentru a gestiona mai multe cereri 24/7, fără a mai lua în considerare problemele de timp de aşteptare, deoarece un Chatbot preia şi procesează toate mesajele primite într-un mod automat . Mai mult, este posibil ca vizitatorii să nu ştie întotdeauna locul potrivit pentru accesarea informaţiilor, iar Chatbotul poate pune tipul corect de întrebări pentru a îndruma clienţii către informaţia dorită care poate fi o pagină de produs, un ghid de utilizare sau chiar către secţiunea de carieră de pe site-ul companiei.

 

6. Care sunt următorii paşi pentru INFORM în 2021?

INFORM este o compania ce dezvoltă relaţii stabile cu clienţii şi partenerii săi, oferind proiecte complexe şi pe scară largă pe pieţele în care operează.

Următorii paşi sunt extinderea în continuare a echipelor ce se ocupă de livrare:  echipa de analiză de business, de manageri tehnici de proiecte, dezvoltatori şi arhitecţi de soluţii, întrucât am obţinut proiecte noi şi importante de la întreprinderile mari locale, pe diferite segmente de piaţă din România.

În plus, intenţia noastră este să aducem pe piaţă conştientizarea necesară cu privire la toate soluţiile pe care le oferim în prezent şi să proiectăm împreună cu clienţii noştri cea mai bună potrivire a acestor soluţii în mediul lor de afaceri şi în ecosistemul lor de tehnologii.

Suntem încrezători că vom depăşi aşteptările clienţilor noştri şi în acest an!

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO