Info

Kaufland România lansează “Vocea Kaufland” - un proiect inedit realizat prin intermediul inteligenţei artificiale

ADVERTORIAL

Kaufland România lansează “Vocea Kaufland” - un...

Autor: Publicitate

12.12.2023, 08:00 163

Bucureşti, 7 decembrie 2023 – Kaufland România lansează un nou proiect inovator, realizat cu ajutorul tehnologiei AI (Inteligenţa Artificială). “Vocea Kaufland”, noua identitate sonoră a echipei, simbolizează diversitatea echipei şi spiritul de inovaţie, fiind o oportunitate inedită de a sărbători fiecare membru al echipei Kaufland.

Proiectul a oferit şansa tuturor angajaţilor Kaufland de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei. Angajaţii au dat curs acestei invitaţii şi au luat parte la realizarea vocii digitale unice, înregistrându-se într-o platformă dedicată.

„În spatele <<Vocii Kaufland>> stă fiecare membru al echipei noastre, o echipă unitară, care acum are o voce autentică prin care vom da viaţă comunicărilor noastre. Ne-am dorit să îi implicăm pe colegii noştri în acest proiect unic, care utilizează şi unele dintre cele mai noi tehnologii de pe piaţă, oferindu-le şansa să contribuie la noua identitate vocală a companiei. Rezultatul este un simbol al diversităţii şi inovaţiei în Kaufland.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

“Vocea Kaufland” s-a auzit pentru prima dată în contextul Zilei Naţionale a României, printr-un mesaj aniversar dedicat tuturor românilor din partea echipei. Mesajul urează românilor de pretutindeni un călduros “La mulţi ani!”, iar videoclipul integral poate fi accesat la acest link.

Proiectul este realizat în colaborare cu startup-ul românesc Humans.ai şi adaugă o notă personală modului în care compania va comunica mesajele viitoarelor proiecte pregătite pentru anul 2024. 

„După cum ştim cu toţii, Kaufland România se află printre liderii în materie de proiecte inovatoare. Iar <<Vocea Kaufland>> este unul dintre proiectele pe bază de inteligenţă artificială pe care le-am construit împreună anul acesta, prin care incluziunea şi diversitatea sunt astfel mai tangibile decât niciodată. Am antrenat o voce unică generată din vocile angajaţilor, care îi reprezintă pe membrii echipei Kaufland, indiferent de gen sau de origine şi care devine acum un nou atu al retailerului în ceea ce priveşte zona de Employer Branding.”, a declarat Bart Veenman, Chief Commercial Officer la Humans.ai.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 148.000 de angajaţi şi o reţea de 172 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală. Kaufland deţine şi distincţia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienţi, acordată de Institutul internaţional ICERTIAS, în urma unei analize de piaţă. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienţii să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preţ, prin promovarea sustenabilităţii şi a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi: presa@kaufland.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO