Info

În fiecare secundă cardurile de masă Pluxee sunt implicate în 2,8 tranzacţii la comercianţii parteneri. Ce este in spatele noului brand Pluxee şi cine conduce acest business?

Articol cu conţinut publicitar

În fiecare secundă cardurile de masă Pluxee sunt...

Autor: Publicitate

24.10.2023, 12:06 734

Construind pe poziţia de lider a Sodexo Benefits and Rewards Services consolidată în ultimii 25 de ani, Pluxee a anuntat recent o serie de evoluţii importante. Mai întâi, compania a finalizat rebrandingul, trecând de la Sodexo (BRS) la Pluxee România. Acesta a fost un pas semnificativ pentru consolidarea identităţii lor. De asemenea, au anunţat un parteneriat cu Startarium, axat pe educaţia antreprenorială, şi au primit distincţia Best-Place-To-Work.

Manuel Fernandez Amezaga conduce afacerea din România de trei ani, după ce a ocupat poziţii similare în Filipine şi Spania. La sosirea sa în România, a fost impresionat de profesionalismul şi ambiţia colegilor săi români. Acest lucru l-a determinat să creeze un mediu sigur în care aceştia să poată excela şi să îşi exprime creativitatea pentru a găsi soluţii care să îi ajute pe clienţii lor să-şi dezvolte afacerile. Acest mod de gândire a contribuit la transformarea lor în lideri în soluţiile pentru creşterea implicării angajaţilor, iar recunoaşterea ca Best-Place-To-Work a adus o validare importantă, în special având în vedere domeniul în care activează, acela al motivării angajaţilor.

„Îmi place să spun că misiunea noastră este de a-i face pe angajaţii clienţilor noştri să fie fericiţi. Să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în vieţile lor. Şi nu putem face acest lucru fără ca mai întâi să deschidem o lume de oportunităţi colegilor noştri” explică Manuel Fernandez Amezaga.

Rebranding-ul de la Sodexo la Pluxee nu este doar o schimbare de nume sau de imagine corporativă; este o declaraţie a angajamentului lor de a rămâne lideri globali în domeniul beneficiilor extrasalariale şi de a introduce o abordare proaspătă în industrie.

Pluxee s-a angajat să rămână partenerul preferat al întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri), cu 72% dintre clienţii lor încadrându-se în această categorie. Recent, ei au stabilit un parteneriat cu Startarium pentru educaţie antreprenorială şi finanţare pentru start-up-uri, iar o nouă comunitate dedicată sprijinirii şi dezvoltării IMM-urilor din România va fi lansată în curând.

Pluxee este, de asemenea, un promotor puternic al digitalizării. Aplicaţia mobilă Pluxee , plăţile cu telefonul sau cu alte device-uri arată implicarea tehnoglogiei In toate aspectiele businessului, inclusiv dezvoltarea de instrumente digitale care îmbunătăţesc experienţa angajaţilor şi eficientizează procesele. Aplicaţia Pluxee a atins peste 1 milion de utilizatori români activi, iar tranzacţiile online au depăşit 13,6 milioane în ultimul an.

În plus, Pluxee a demonstrat un angajament ferm faţă de sustenabilitate. Ei şi-au propus la nivel global să devină o companie cu zero emisii de carbon până în 2035, iar noile carduri sunt realizate din plastic reciclat, reducând astfel amprenta de CO2.

În anul 2022, compania a contribuit la bugetele statului român cu suma de 69.6 milioane ron, reprezentând impozit pe profit, TVA, impozite şi taxe plătite pentru cei 218 angajaţi ai săi, iar în ultimul an fiscal (Septembrie 2022 – August 2023) compania a procesat peste 107 milioane tranzacţii realizate cu toate cardurile sale (Gusto, Cadou, Turist, Cultură şi cardurile sociale), contribuind la automatizarea administrării beneficiilor salariale suplimentare şi la transparenţa fluxului de numerar al economiei fiscalizate din România.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO