Info

Carrefour îşi maximizează prezenţa pe segmentul de e-grocery: Soluţii multiple de livrare la domiciliu prin Bringo, Glovo şi Tazz, cel mai nou parteneriat al retailerului

ADVERTORIAL

Carrefour îşi maximizează prezenţa pe segmentul de...

Autor: Publicitate

29.03.2024, 14:15 113

Lansat sub formă de pilot, parteneriatul vizează reţeaua de hipermarketuri Carrefour din 24 de oraşe din ţară şi oferă acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicaţia Tazz, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket. Mai mult, tot aici găseşti şi cea mai bogată selecţie de produse proaspete şi ultra proaspete româneşti, pentru mese pline de culoare şi aromă.

Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de oraşe, printre care Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Constanţa, Sibiu, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Oradea.

„Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluţii adaptate nevoilor moderne de consum. Prin extinderea prezenţei noastre digitale în aplicaţia Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilităţi de cumpărare la doar un click distanţă. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziţia pe piaţa de e-commerce în categoria grocery şi reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

Comanzi produsele preferate din Carrefour şi te bucuri de mai mult timp liber

Din secţiunea Supermarket a aplicaţiei, poţi selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din oraşul tău, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puţin de 60 de minute.

Carrefour pune la dispoziţie cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare şi non-alimentare per locaţie, din categorii precum: legume şi fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice şi de îngrijire, produse de curăţenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel, poţi adăuga în coşul de cumpărături o varietate de fructe şi legume proaspete româneşti, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piaţă, produse Bio, o selecţie extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali şi regionali, produse proaspete locale şi internaţionale şi multe altele.

Toate produsele listate în aplicaţia Tazz pot fi cumpărate la aceleaşi preţuri ca în magazin, alături de numeroase opţiuni pentru o alimentaţie sănătoasă la preţuri accesibile, dar şi oferte şi promoţii periodice.

Topul produselor comandate prin Tazz, de la Carrefour

În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roşiile cherry, castraveţii, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia şi morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicaţiei la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 kg de avocado, peste 650 kg de mandarine şi clementine, 72 kg de căpşuni şi 39 kg de zmeură.

În medie, românii au pus în coş produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuşi, platforma a înregistrat şi unele comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantităţii, cel mai mare coş de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de 1.450 de lei.

În prezent, Carrefour oferă clienţilor acces la un univers extins de produse atât prin intermediul celor patru formate de magazine fizice, a partenerilor din sfera digitală, dar şi prin propriile platforme digitale cu servicii de e-commerce incluse, carrefour.ro şi aplicaţia Carrefour. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO