Medsana, filiala locală a Athens Medical Center şi Asklepios Cliniken, are un rulaj de 5-6 mil. euro în România, numărându-se printre cei mai mari jucători din industria de profil.
Compania a deschis primul centru din România în 1996, perioadă în care nimeni nu se avânta în investiţii private în sectorul de sănătate. Următorul pas al Medsana în România s-a făcut în 2005, când a deschis a doua clinică din România, Medsana Primăverii, pentru ca trei ani mai târziu să-şi pună numele pe a treia unitate.
Medsana şi-a bugetat în 2012 o creştere de minimum 10% a businessului. Strategia de investiţii a Medsana este prudentă şi are în vedere deschiderea unei clinici supraspecializate, extinderea gamei de servicii de imagistică şi dezvoltarea clinicilor existente, a serviciilor medicale şi a echipei.
Piaţa serviciilor medicale private se ridică la aproximativ jumătate de miliard de euro, cele mai mari rulaje sunt aduse de clinici. Potrivit unor estimări, în România există peste 400 de centre private de diagnostic cu diferenţe mari între jucătorii de top din Bucureşti şi restul centrelor private din ţară.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels