Eveniment

Salonul trece piata moto de 1.000 de unitati

11.04.2005, 18:27 10

A treia editie a Salonului de Motociclete, Accesorii si Echipamente Bucuresti (SMAEB), care a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la complexul Romexpo, este ultima incercare a importatorilor si distribuitorilor de astfel de echipamente de a scoate piata de profil din letargie. In ultimii trei ani piata moto a stagnat, potrivit statisticilor de piata, la nivelul de aproximativ 1.000 de unitati, o crestere mai sustinuta fiind anticipata, spun jucatorii din piata, abia peste doi sau trei ani. Potrivit organizatorilor, compania Motociclism Srl, editia din acest an a SMAEB si-a propus sa prezinte motocicletele drept o solutie alternativa autoturismelor in marile aglomerari urbane. La SMAEB au participat 40 de reprezentante care au expus pe o suprafata de 3.000 de metri patrati peste 125 de marci de profil, de la marci nipone precum Honda, Yamaha, Suzuki sau Kawasaki pana la cele italiene Ducati, Moto Guzzi, Aprilia sau Piaggio si chiar motociclete unicat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO