Eveniment

Precizare articol „Metroul «muşcă» din piaţa de publicitate: un stâlp la Unirii, minimum 500 euro/lună”

18.04.2011, 23:15 38

În articolul "Metroul «muşcă» din piaţa de publicitate: un stâlpla Unirii, minimum 500 euro/lună", publicat în ediţia ZF de luni,18 aprilie 2011, a apărut informaţia potrivit căreia un procent de35- 40% din cifra de afaceri a grupului Spectacular ar fi fostgenerată din închirierea spaţiilor publicitare pe stâlpii de lametrou, ceea ce ar fi adus companiei încasări de 2 milioane deeuro.

În realitate, ponderea corectă a veniturilor din amplasarea depublicitate în staţiile de la metrou este de 4% din cifra deafaceri, iar valoarea veniturilor generate din această activitate afost de 200.000 de euro. Eroarea apărută în articol a aparţinutfirmei Spectacular.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO