Eveniment

Orban critică gardurile din Capitală care delimitează tramvaiele de maşini: Trebuie să le dăm jos

Ludovic Orban a criticat gardurile care delimitează linia tramvaielor de banda de circulaţie a maşinilor, explicând că ele nu fac altceva decât să încurce şi mai mult traficul din Capitală. Premierul spune că aceste garduri trebuie scoase.

„În Bucureşti s-au dat vouchere pentru biciclete, fără să se facă piste pentru biciclete. În Bucureşti mobilitatea urbană, transportul alternativ bate pasul pe loc, deşi există strategii, au existat resurse pentru aceste programe şi proiecte care sunt fundamentale. Ca să ieşi cu bicicleta în Bucureşti, trebuie să recunoaştem, e o adevărată aventură”, a spus Ludovic Orban în discursul său de la Parlament.

Premierul a criticat şi reţeaua de transport în comun din Capitală şi a menţionat că promisiunea benzilor dedicate pentru transportul public şi pentru transportul alternativ a rămas pe hârtie.

„În loc să apară aceste benzi dedicate pe marile bulevarde, au apărut gardurile care delimitează zona de circulaţie pentru mijloace auto de tramvaie, care nu au făcut altceva decât să încurce şi mai rău circulaţia în Bucureşti şi care, vă spun de acum: trebuie să dăm jos aceste garduri, care au fost o bătaie de joc la adresa oricărui plan de circulaţie şi plan trafic pentru Bucureşti”, mai punctează Orban.

Este vorba despre stâlpii şi gardurile montate de-a lungul unor importante linii din Capitală, astfel încât maşinile să nu incomodeze circulaţia tramvaielor.

Etichete: orban,garduri,

Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.