Eveniment

Mega Image: Priorităţile din acest an sunt continuarea expansiunii, îmbunătăţirea experienţei la cumpărături şi dezvoltarea capacităţilor şi competenţelor digitech

♦ Compania a deschis în 2020 aproape 90 de magazine noi, încheind anul cu 850 de supermarketuri şi unităţi de proximitate modernă.

Retailerul olandezo-belgian Mega Image şi-a stabilit pentru acest an trei priorităţi: continuarea dezvoltării reţelei de magazine în online şi offline, îmbunătăţirea experienţei la cumpărături şi investiţiile în zona digitală.

„În 2021, am intrat cu un plan construit pe tot ce am învăţat din 2020“, spun oficialii companiei.

Ei adaugă că 2020 a fost un an diferit, atipic, care a pus la încercare compania şi i-a provocat pe angajaţi să găsească soluţii imediate. A fost o experienţă din care au avut de învăţat atât din perspectiva businessului, a modului de lucru în echipă, cât şi a comportamentului de consum al clienţilor.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.