Sursa: CNADNR
Nr. crt. | DN | Pozitii kilometrice | Intre localitatile | Cauza | Masuri de remediere si variante ocolitoare |
2.1 | A A1 | 00+000-115+000 | PITESTI (AG)-BUCURESTI (B) | Se acctioneaza cu autoutilaje la largire si deszapezire. | S-a deschis circulatia pe Calea1 Bucuresti - Pitesti incepand cu ora 13.00 pentru autovehiculele cu MTMA > 3,5 tone. Circulatia autovehiculelor cu MTMA < de 3,5 tone se va desfasura in continuare pe DN 7. |
2.2 | A A2 | 9+500-64+000 | BUCURESTI (B)-LEHLIU (CL) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol | vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca AA2 sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic. |
2.3 | A A2 (BASARABI-LAZU) | 187+000-203+500 | BASARABI (CT)-LAZU (CT) | Viscol la sol,vant puternic 70-80 km / h.Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.4 | A A2 (LEHLIU - CERNAVODA) | 64+500-160+980 | LEHLIU (CL)-CERNAVODA (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km/h; vizibilitate redusa 50 m | Se actioneaza cu 6 ATB-uri + 2 unimoguri + 2 autogredere + 2 wole + 1 freza |
2.5 | DN 1D | 27+000-42+080 | CIORANII DE SUS (PH)-URZICENI (IL) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol | Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol (80-90 km/h) IPJ Ialomita, IPJ Prahova, impreuna cu DRDP Bucuresti au decis inchiderea circulatiei rutiere pe DN1D km 27+000 - 42+080. Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilaje. |
2.6 | DN 2 | 68+0-104+800 | BUCURESTI (B)-RAMNICU SARAT (BZ) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Ialomita, IPJ Ilfov, IPJ Buzau impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2 km 17+700 - 104+800.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.7 | DN 21 (DRAJNA - CALARASI) | 105+000-130+000 | DRAJNA NOUA (CL)-CALARASI (CL) | Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.8 | DN 22 | 2+800 -30+000 | RAMNICU SARAT (BZ)-BAILE (BZ) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN22 km 2+800 - 30+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 4 autoutilaje (2 ATB, 2 vola). |
2.9 | DN 22 (SMARDAN-TARIVERDE) | 87+115-253+348 | SMARDAN (TL)-TARIVERDE (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 5 ATB, 1 autofreza, |
2.10 | DN 22A (CATALOI-HARSOVA) | 3+020-85+925 | CATALOI (TL)-HARSOVA (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB + 1 autofreza + 2 unimoguri |
2.11 | DN 22C (CERNAVODA-BASARABI) | 0+000-42+740 | CERNAVODA (CT)-BASARABI (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB+1 Unimog + 1 incarcator |
2.12 | DN 22D (MACIN-CAUGAGIA) | 1+835-79+050 | MACIN (TL)-CAUGAGIA (TL) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB-uri + 1 autofreza |
2.13 | DN 22E (GARVAN-I.C.BRATIANU) | 0+000-14+200 | GARVAN (TL)-I.C.BRATIANU (TL) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii se actioneaza cu 1 ATB |
2.14 | DN 22F (HORIA-NALBANT) | 0+000-13+900 | HORIA (TL)-NALBANT (TL) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.15 | DN 23A (Milcovul - Martinesti) | 11+000-34+400 | GOLOGANU (VN)-CIORASTI (VN) | viscol | Zona este semnalizata corespunzator. Utilajele vor circula in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta |
2.16 | DN 23B (Maicanesti - Codresti) | 0+000-21+000 | MAICANESTI (VN)-CODRESTI (VN) | Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului | Zona semnalizata corespunzator. Utilajele vor actiona imediat ce viscolul se va opri |
2.17 | DN 24D (Birlad - Galati) | 9+140-84+740 | VARLEZI (GL)-GALATI (GL) | Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului | Zona semnalizata corespunzator. Utilajele vor actiona imediat ce viscolul va inceta. |
2.18 | DN 2A (GIURGENI-CONSTANTA) | 112+763-205+289 | GIURGENI (IL)-CONSTANTA (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 3 ATB-uri + 2 caterpillar+1 wola+1 unimog+1auitogreder+1 autofreza |
2.19 | DN 2A (Urziceni) | 3+200-16+720 | URZICENI (IL)-ION ROATA (IL) | Inzapezit | Se actioneaza cu utilaje |
2.20 | DN 2B | 8+800-38+731 | BUZAU (BZ)-FAUREI (BR) | Deteriorarea conditiilor meteoreologice, viscol la sol, precipitatii adundente;vizibilitate redusa | Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu suluri de zapada pe carosabil, s-a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2B km 8+800 - 38+751.Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.21 | DN 2C | 0+000-48+000 | COSTESTI (BZ)-POGOANELE (BZ) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2C km 0+000 - 486+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 2 autoutilaje (1 ATB, 1 vola). |
2.22 | DN 2L (Tisita - Satu Nou) | 0+000-8+000 | TISITA (VN)-SATU NOU (CIORASTI) (VN) | Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului | Zona semnalizata corespunzator. Imediat ce viscolul va inceta utilajele vor interveni pentru deblocarea drumului |
2.23 | DN 2M (Focsani - Odobesti) | 0+000-11+000 | FOCSANI (VN)-ODOBESTI (VN) | viscol | Zona este semnalizata corespunzator.Utilaje vor circula in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta |
2.24 | DN 2N (Dumbraveni - Jitia) | 17+000-53+000 | DUMBRAVENI (VN)-JITIA (VN) | Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului | Zona semnalizata corespunzator. Imediat ce viscolul va inceta utilajele vor interveni in vederea deblocarii drumului |
2.25 | DN 3 (Bucuresti - Ileana) | 00+000-50+000 | BUCURESTI (B)-ILEANA (CL) | Fenomene meteorologice nefavorabile. | Inchis. |
2.26 | DN 3 (OSTROV-CONSTANTA) | 138+075-254+900 | OSTROV (CT)-CONSTANTA (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 3 ATB+1 Unimog + 1 wola + 1 caterpilar |
2.27 | DN 3 (STEFANESTI - BAC OSTROV) | 50+000-127+000 | STEFANESTI (CL)-CALARASI (CL) | Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h, vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB. + 1 autofreza + 1 unimog |
2.28 | DN 31 (CALARASI - MANASTIREA) | 0+000-31+000 | CALARASI (CL)-MANASTIREA (CL) | Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.29 | DN 38 (AGIGEA-VAMA VECHE) | 0+609-53+817 | AGIGEA (CT)-VAMA VECHE (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB +1 wola + 1 autogreder |
2.30 | DN 39 (CONSTANTA-VAMA VECHE) | 5+035-55+580 | CONSTANTA (CT)-VAMA VECHE (CT) | Viscol la sol, vant puternic 70-80 km / h .Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB-uri. |
2.31 | DN 3A (LEHLIU GARA - FETESTI) | 0+000-67+000 | LEHLIU-GARA (CL)-FETESTI (IL) | Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB. |
2.32 | DN 3B (CALARASI - FETESTI) | 0+000-66+000 | CALARASI (CL)-FETESTI (IL) | viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0 | Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB-uri. |
2.33 | DN 4 | 12+230-63+000 | BUCURESTI (B)-OLTENITA (CL) | Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa | Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.34 | DN 41 | 0+000-64+080 | OLTENITA (CL)-DAIA (GR) | Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol | Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.35 | DN 5B (Vlasin) | 3+200-39+600 | VLASIN (GR)- | Vizibilitate redusa din cauza viscolului; precipitatii abundente;vizibilitate redusa | Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca DN5B sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic. |
2.36 | DN 66A (Campul lui Neag-Valea Cernei) | 47+000-88+000 | CAMPU LUI NEAG (HD)- | Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, aceasta portiune de drum fiind incadrata in nivelul IV de viabilitate, incepand cu 1 Noiembrie 2011 circulatia pe acest sector este inchisa, deszapezirea efectuandu-se numai in cazuri exceptionale, cand sunt puse in pericol vieti omenesti. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte restrictia de circulatie si semnalizarea rutiera temporara. | |
2.37 | DN 67C | 67+400-79+200 | VALCEA (AB)-SUGAG (AB) | Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapeziri drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. | Sector de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.38 | DN 67C (Novaci(GJ) - Sugag(AB)) | 34+800-67+400 | - | Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. | Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.39 | DN 7A (Brezoi(VL) - Petrosani(HD)) | 81+025-91+000 | - | Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. | Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.40 | DN 7C (Piscu Negru - Cabana Balea) | 104+000-130+800 | - | Conditii meteorologice nefavorabile ce pot periclita siguranta circulatiei prin caderi de stânci, alunecari de teren, înzapeziri, pericol de polei, etc. | Circulatia este inchisa in perioada 01.11.2011 - 30.06.2012. |
2.41 | DN CB (Tunari-Pantelimon) | 66+150-74+0 | VOLUNTARI (IF)-PANTELIMON (IF) | inzapezit | Se actioneaza cu utilaje. |
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels