Eveniment

Gordon - 30 de ani de pasiune pentru lapte de calitate (P)

Gordon - 30 de ani de pasiune pentru lapte de calitate (P)
22.01.2024, 16:56 66

Anul acesta, Gordon sărbătoreşte trei decenii de angajament şi pasiune pentru a oferi consumatorilor lactate româneşti de cea mai înaltă calitate. Cu rădăcini adânc împământenite în păşunile de pe dealurile Gordon, din Harghita, compania şi-a construit o reputaţie solidă în industria laptelui.

“Când am început în 1993, aveam deja în minte că vom face muncă cinstită, vom aprecia profesioniştii bine pregătiţi şi ne vom adapta schimbărilor. De la început, am menţinut relaţii strânse atât cu furnizorii noştri, cât şi cu clienţii noştri, şi intenţionăm să rămânem apropiaţi unii de alţii. Nu suntem doar o afacere de familie, suntem şi o comunitate. Comunitatea noastră este alcătuită din oamenii care lucrează în fabrica noastră, cei care ne furnizează laptele de la fermele locale cu grijă, şi, desigur, clienţii care iubesc şi cumpără produsele noastre.”, declară Magyari Piroska, co-proprietar şi CEO Gordon Prod.

Gordon, o poveste care durează de 30 de ani

Gordon reprezintă un mozaic al tradiţiei şi inovaţiei, începându-şi călătoria în 1993. În acel an, două familii - Magyari Árpád (a cărui memorie onorăm) şi Magyari Piroska, alături de Péter János şi Péter Éva - au pus bazele unei afaceri de familie în Bulgăreni, un sat încântător. Această mică fabrică a fost începutul unei călătorii impresionante pentru Gordon, o călătorie marcată de pasiune, dedicare şi autenticitate. Fondatorii, alături de copiii lor, au împletit viziunea şi pasiunea, transformând Gordon într-o poveste de succes ce dăinuie de trei decenii.

La început, producţia era modestă, cu caşcavaluri realizate după reţetele tradiţionale ale zonei. Cu trecerea timpului şi cu o devotare constantă pentru calitate, Gordon a evoluat într-un gigant al produselor lactate în România. Investiţii constante, în valoare de peste 25.000.000 de euro, au transformat o mică fabrică într-un centru de producţie ultramodern la Bisericani. Fabrica este dotată cu cele mai noi tehnologii existente, conform normelor impuse de Uniunea Europeană.

Viziunea şi misiunea Gordon reflectă angajamentul faţă de sănătatea şi bucuria familiilor din România. În centrul acestei povesti se află sursa de lapte care ajunge ca atare pe mesele românilor, sau în produsele preparate de Gordon. Iar laptele vine, de la văcuţe crescute la păşunile aflate la mari altitudini, care aparţin companiei, dar şi de la cele 172 centre de colectare şi 700 de ferme gospodăreşti din judeţele Harghita, Covasna, Sibiu şi Mureş, de unde Gordon procură lapte de înaltă calitate.

Gordon nu este doar o marcă, ci o tradiţie. Încă de la începuturile lor, au păstrat reţetele autentice, iar astăzi, cu tehnologii de ultimă generaţie, continuă să aducă pe piaţă produse de cea mai bună calitate. Investiţiile constante în cercetare şi inovaţie îi menţin în pas cu nevoile şi aşteptările consumatorilor moderni.

„La început, nu am îndrăznit să ne stabilim obiective nerealiste; ne doream doar să rămânem aici, acasă. Iubim foarte mult pământul nostru natal, peisajul frumos şi muntele Gordon unde trăim. Am crescut aici, copilăria noastră este legată de acest loc, şi am lucrat pământul şi am păşunat animalele aici, alături de părinţii noştri”, adaugă Magyari Piroska.

Pe lângă gustul inconfundabil al produselor, Gordon promovează şi respectul pentru comunitate şi natură. Comunitatea lor, care a început ca o simplă familie, s-a extins şi a devenit o forţă regională. GORDON crede în reciprocitate şi loialitate, valorificând legăturile strânse cu fermierii, partenerii, furnizorii şi angajaţii lor.

Povestea Gordon este o călătorie care continuă să evolueze. Cu o misiune dedicată să ofere produse sănătoase şi delicioase, cu o comunitate solidă şi cu respectul pentru tradiţie, Gordon rămâne un nume de încredere în peisajul produselor lactate din România. Aşadar, atunci când alegi Gordon, nu alegi doar un produs, ci te alături unei tradiţii autentice şi unei comunităţi pasionate.

Magyari Piroska a povestit cum a evoluat de-a lungul timpului afacerea: „În primul rând, s-a produs o schimbare semnificativă şi lăudabilă în 1996, când produsele noastre au început să fie comercializate în lanţul de magazine Metro. După aceea, datorită creşterii cererii de pe piaţă, am început primii în ţară producţia de brânzeturi topite şi creme de unt. Încă suntem lideri de piaţă în categoria cremelor tartinabile. Anii de după mileniul nou au adus alte succese în viaţa companiei noastre, deoarece în 2001 am reuşit să achiziţionăm o fabrică de procesare a laptelui în judeţul Suceava şi produsele noastre au fost introduse în lanţuri de magazine precum Cora, Kaufland, Carrefour şi Selgros în 2003. Anul următor a fost un moment de cotitură în viaţa noastră, deoarece am decis să construim o nouă fabrică de procesare a laptelui la graniţa cu Bisericani. Între 2003 şi 2007, a fost construită o nouă uzină prin intermediul unui proiect SAPARD. Acesta a fost până acum cel mai mare pas în istoria afacerii noastre. De atunci, aceasta a fost supusă constant îmbunătăţirilor, incluzând chiar şi o extindere. Aceasta reprezintă inima operaţiunilor companiei, furnizând lapte proaspăt, de înaltă calitate, extrem de gustos. Prin aderarea la Uniunea Europeană, am putut extinde vânzarea produselor noastre şi pe piaţa internaţională. În 2009, am construit două ferme şi am început producţia de produse proaspete. În 2010, am obţinut marca de certificare ovală, ceea ce a făcut marca Gordon şi mai cunoscută.”

Lactate de calitate de la Gordon

Gordon îşi doreşte ca fiecare înghiţitură din laptele comercializat şi fiecare dintre produsele lactate fabricate să aducă pe masa cumpărătorilor acel gust autentic pe care mulţi îl ştiu din copilărie. Aceasta este şi deviza care a dus la aprecierea companiei de către mulţi români care consumă constant produsele Gordon.

Calitatea este fundamentul activităţii Gordon, iar pentru asta a implementat cele mai riguroase sisteme de management al calităţii în fiecare etapă a procesului de producţie. Implementând aceste sistem, firma Gordon obţine de la an la an certificatul IFS, începând din anul 2012. Standardul IFS Food este un standard recunoscut pentru auditul producătorilor de alimente GFSI (Global Food Safety Initiative). De la îngrijirea atentă acordată animalelor, la cele mai avansate tehnologii utilizate în procesarea laptelui, fiecare detaliu este gestionat cu precizie pentru a vă oferi un produs de excepţie. Fiecare picătură de lapte este preţuită şi tratată cu atenţie de către echipa dedicată, iar procesul de transformare a laptelui în produsele preferate ale consumatorilor respectă cele mai înalte standarde de igienă şi calitate.

Echipa Gordon se asigură că fiecare produs care părăseşte facilităţile fabricii reflectă pasiunea pentru perfecţiune şi se potriveşte cu aşteptările consumatorilor.

Aceasta este şi motivul pentru care, de-a lungul celor trei decenii de activitate au continuat să crească şi să aducă bucurii în sufletul românilor. Gordon îşi ia angajamentul de a le oferi românilor, în continuare, produse lactate de calitate superioară, gata să le încânte papilele gustative şi să le ofere o experienţă culinară de neuitat.

Simbolul rezilienţei comunitare: Statuia lui Iisus de pe Vârful Gordon

Pe lângă realizările din domeniul lactatelor, Gordon se mândreşte şi cu un alt simbol remarcabil: Statuia lui Iisus de pe Vârful Gordon. Această operă magnifică, înălţându-se la 22 de metri deasupra păşunilor, este rodul viziunii lui Magyari Árpád, omagiat postum, şi al partenerului său, Péter János. Cu sprijinul câtorva investitori şi al administraţiei locale, ei au materializat această statuie monumentală care nu numai că veghează peste peisajul nostru, dar stă şi ca martor al rezilienţei şi speranţei comunităţii. Statuia a fost ridicată în semn de adâncă recunoştinţă, în memoria protecţiei divine acordate comunităţii noastre, care a supravieţuit unei inundaţii devastatoare în 2005 şi a devenit loc de pelerinaj pentru mii de credincioşi din toată Europa. Este un punct de reper care înnobilează orizontul şi oferă inspiraţie spirituală pentru fiecare dintre noi. Prin determinarea şi contribuţia lor, Magyari Árpád şi Péter János au creat o moştenire durabilă, care continuă să inspire comunitatea Gordon.

Descoperă şi tu gama de produse Gordon

În călătoria prin universul gusturilor autentice şi delicioase, Gordon reprezintă farul care ne îndrumă către momente memorabile şi experienţe culinare unice. Această marcă dedicată produselor din lapte ne invită să explorăm un melanj de arome şi să redescoperim plăcerea simplă a gustului autentic.

Cu o prezenţă fermă pe rafturile magazinelor mici, locale, în retailul modern al supermarketurilor şi hipermarketurilor, precum şi prin intermediul distribuitorilor de încredere, Gordon aduce bucurie în casele românilor. Fie că este vorba de Sana Gordon cu 3.6% grăsime, Kefir cu 3.5% grăsime sau Iaurt cu 2.8% grăsime, fiecare produs Gordon este o invitaţie la o călătorie gustativă captivantă.

Laptele, acest „aur alb” preţios care marchează începutul vieţii, este pus în centrul atenţiei de către Gordon. Laptele este nu doar o sursă esenţială de nutrienţi, ci şi o amintire vie a copilăriei. Gordon înţelege importanţa acestui aliment şi oferă o gamă diversificată de produse lactate proaspete, ambalate în mod convenabil pentru a se potrivi fiecărui stil de viaţă.

De la brânzeturi proaspete la creme tartinabile, Gordon răsplăteşte gusturile rafinate ale consumatorilor. Brânza topită tartinabilă în variantele cu caşcaval afumat, cârnaţi, ierburi aromate sau verdeaţă adaugă o notă de savoare oricărui preparat. Cremă tartinabilă de unt cu mărar sau smântână, mascarpone în găleţi de diferite dimensiuni şi untul cu 82% grăsime sunt doar câteva dintre deliciile pe care Gordon le pune la dispoziţie consumatorilor.

Gordon nu se opreşte aici, oferind şi o gamă generoasă de caşcavaluri şi alte brânzeturi. Caşcaval Dalia, Rucar, Brânza Trapist sau Mozzarella, toate poartă semnătura calităţii şi prospeţimii specifice brandului. Şi pentru cei care adoptă un stil de viaţă vegetarian, Gordon propune creme veggie cu ardei, ciuperci, verdeaţă sau usturoi, aducând o notă de prospeţime şi sănătate în fiecare gustare.

Indiferent de preferinţele tale culinare, Gordon este un partener de nădejde în călătoria ta gustativă. Astfel, fiecare masă devine o experienţă de neuitat, iar gusturile savuroase rămân în amintirea ta ca o simfonie a bucuriei şi autenticităţii. Bucură-te de fiecare moment cu Gordon - unde calitatea întâlneşte pasiunea pentru gusturi autentice.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO