Eveniment

Fiat are viata grea pe piata italiana

06.10.2003, 00:00 14

Cota pe piata interna a producatorului italian de autovehicule Fiat a scazut pana in apropierea unui minim istoric, in luna septembrie, iar ritmul de crestere a vanzarilor s-a incetinit, pe fondul perioadei de tranzitie prin care compania incearca sa impuna noi modele, informeaza Reuters. Potrivit datelor furnizate de Ministerul italian al Transporturilor, numarul autovehiculelor inmatriculate in Italia in perioada mentionata a crescut cu 9,8% fata de septembrie 2002, la un total de 182.200 de unitati, vanzarile Fiat avansand cu 6,1%, la un volum de 49.469 de autovehicule. Cota de piata a producatorului a scazut insa in Italia la 27,15%, cu putin peste minimul istoric de 26,96%, atins in iunie, si sub nivelul inregistrat in luna august, de 30,28%. In pofida acestor statistici, Giuseppe Morchio, directorul executiv al grupului industrial Fiat, si-a exprimat optimismul cu privire la vanzarile diviziei auto din perioada urmatoare, datorita numarului solid de comenzi inregistrate pentru noile modele. Un reprezentant al companiei a precizat ca declinul cotei de piata era anticipat, din cauza tranzitiei spre autovehiculele Lancia Ypsilon si Fiat Panda, care au fost lansate pe piata pe 6, respectiv 13 septembrie. Fiat si-a propus sa acopere aproape 29-30% din cererea de autovehicule din Italia, in cursul acestui an. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO