Eveniment

Cum a reuşit o româncă să crească cu 30% vânzările afacerii pe care o conduce, în plină panemie

Cum a reuşit o româncă să crească cu 30% vânzările...

Autor: Andra Stroe

19.07.2020, 22:31 231

În perioada martie - iunie 2020, comparativ cu primele două luni ale anului, BioUp, un magazin de produse 100% bio şi gourmet, a înregistrat o creştere generală constantă de 30% a mediei vânzărilor zilnice în mediul online. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în luna aprilie 2020, cu o creştere de trei ori faţă de o zi obişnuită. De asemenea, valoarea medie a tranzacţiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% faţă de o perioadă obişnuită, în contextul actual.

Şi plăţile cu cardul au înregistrat o creştere spectaculoasă, de 75%, ca urmare a unor reduceri aplicate de companie pentru alegerea acestei modalităţi de plată. „În urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat şi am înregistrat o creştere a valorii coşului mediu cu 20% şi o creştere a plăţilor online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achiziţie din magazinul nostru bio online”, spune Diana Ardelean, CEO BioUp.

Principala categorie care a înregistrat creşteri peste medie a fost cea de dulciuri bio vegane, fiind urmată de categoriile de ulei de măsline extravirgin presat la rece, oţet balsamic şi sos de roşii. Principalul motiv al schimbării obiceiurilor alimentare, conform unui studiu intern realizat pe clienţii BioUp, a fost dorinţa adoptării unui stil de viaţă cu totul diferit, axat pe mâncare sănătoasă, din origini sigure şi fără chimicale.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO