Eveniment

Cresterea targului de constructii a scos afara de la Romexpo o alta expozitie

06.05.2004, 00:00 27



Interesul in crestere de la an la an al firmelor de constructii de a participa la expozitia internationala specializata Construct Expo a stabilit un nou record la editia din acest an, reusind sa scoata pentru prima oara din spatiul Romexpo o alta expozitie specializata pe instalatii termice - Romtherm.



Construct Expo, ajunsa la editia a XI - a, a reunit peste 900 de firme, din care 700 de companii romanesti, la care s-au adaugat expozanti din alte 22 de tari.



In cifre, suprafata ocupata de constructori a crescut cu 25% fata de 2003, ajungand la 51.000 metri patrati. Numarul expozantilor a crescut cu 20% in acest an, confirmand si la nivel de prezenta cresterea pietei de profil, ajunsa la circa 4,4 miliarde euro la finele anului trecut.



"Construct Expo a devenit un fel de club din care firmele mari, cu reputatie, nu prea mai lipsesc. In ceea ce priveste vizitatorii, se observa in ultima vreme ca majoritatea provin dintre specialisti, si mai putin dintre cei din afara bransei", spune unul dintre participantii la targ, care a explicat astfel fluxul de vizitatori din prima zi, vizibil mai mic decat cel din anii trecuti.



In pavilionul central al complexului Rompexpo, firmele mari "tin sa-si arate muschii", avand amenajate standuri mari, impresionante. Grupul de companii Lafarge din Romania si Carpatcement ocupa centrul pavilionului cu standuri mari, in timp ce rivalii de la Holcim au ales in mod traditional primul etaj, cu un stand in forma de betoniera.



Producatorii si importatorii de vopsele isi disputa aproape un intreg nivel, dintre acestia lipsind unul dintre liderii pietei - Policolor Bucuresti. In schimb, ceilalti doi mari jucatori au investit sume importante pentru campania "Construct Expo". "Dufa Romania a investit aproximativ 50.000 de euro pentru a fi prezenta la Construct Expo", afirma Bruno Negoita, director general al companiei care a ales ca forma de prozentare pentru vopsele body painting-ul.



"Kober a alocat un buget de 59.000 euro pentru participarea la Construct Expo din acest an, ca parte a campaniei sale de promovare a produselor", explica Silvia Macedon, director de marketing pe grup la Kober. Standul companiei, organizat pe doua etaje, se desfasoara pe o suprafata de aproximativ 160 metri patrati. Un alt stand mare este cel ocupat de Caparol, marca a producatorului de vopsele Daw Benta Targu Mures.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO